Ny telefon - hvilken?
Fra : Peter T.

Dato : 16-06-08 09:33

Jeg skal have ny tlf igen-igen. Da jeg fik min w800i stjålet
nytårsaften, købte jeg mig en Nokia 6300, der nu også er blevet væk.
Bortset fra, at den fungerede superfint, så var kameraet og
batterilevetiden på denne til at åbne op og skide i, medmindre den slet
ikke blev brugt. :)

Har SE fået løst deres problemer med deres telefoner mht. antal af sms'er
i indbakken + deraf langsommelighed?

For, udover joysticket, var det mit mest seriøse ankepunkt til, at jeg
efterfølgende anskaffede mig en Nokia.

Eller! Hvilken telefon kan I ellers anbefale?

Jeg behøves ikke en laber hankypanky tlf, men har dog visse krav:

- Godt kamera.
- Hurtigt styresystem uden begrænsninger på antal smser i indbakken osv.
- Bluetooth.
- Lang batterilevetid uanset om jeg taler i telefonen eller ikke (SE
w800i havde dette).
- Kalendersynkronisering
- simpel internetadgang og mulighed for Opera

--
Peter T.

Fra : Anders

Dato : 16-06-08 12:43

Hvilket mrk. er du mest til ?

Jeg ved ikke lige om SE har oppet sig på de problemer du nævner. Men det er
jo en af årsagerne til, at der kommer opdateringer med jævne mellemrum.

Batterilevetid = standby tid ?

Fra : Peter T.

Dato : 16-06-08 13:23

Anders udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvilket mrk. er du mest til ?

Jeg er græskkatolsk. :)

> Batterilevetid = standby tid ?

Min w800i havde lang batterilevetid på flere dage selv om jeg snakkede
meget i den. Min nokia 6300 har sikkert også en lang standby tid. Men 10-
15 minutters snak eller sms-jabberi i løbet af en dag var ofte nok til en
opladning om minimum hver anden dag. Utilfredsstillende. Min kæreste og
hendes veninde har samme model og de brokker sig over det samme. Min w800i
havde bedre batterilevetid med et 1 år gammelt batteri end min 6300, da den
var spritny.

--
Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 16-06-08 13:24

Peter T. udviste en absolut yderst rettidig omhu og skrev:

> Min w800i havde lang batterilevetid på flere dage selv om jeg snakkede
> meget i den.

Min w800i skulle som regel først lades op efter 4-5 dage, hvilket jeg var
fabelagtigt glad for.

--
Peter T.

Fra : Anders

Dato : 16-06-08 14:59

Nyere mobiler holder ikke meget strøm.
Men det har jo noget at gøre med, at de kan flere og flere ting, og det
koster i den anden ende.¨

Har du kigger på en SE W890i ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-08 22:39

Peter T. skrev:

> Min w800i havde bedre batterilevetid
> med et 1 år gammelt batteri end min 6300, da den var spritny.

Så køb en :

http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&search=1&advanced=0&level=PB&priceinterval=-1&pricesort=-2&abonnement=-3&product=1189

Har selv et par stykker - foretrækker dog W810 da der er mere lys i skærmen.
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Anders

Dato : 17-06-08 06:20

Så køb en der er en generation nyere, og den del billigere...
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&level=PB&search=1&textsearch=&A00630=F00021&A00601=M410156&priceinterval=-1&abonnement=-3&pricesort=-2&submit=S%F8g...%21

Fra : Søren Nielsen

Dato : 18-06-08 19:24

Peter T. wrote:
> Eller! Hvilken telefon kan I ellers anbefale?

Jeg vil da lige slå et slag for SE W880i. Det er virkelig en lækker telefon
med alt hvad hjertet begærer og opfylder til fulde dine krav. Jeg har i
hvert fald intet at udsætte på den.

Før havde jeg en Nokia 6300 og SE'en slår denne med adskillige milliarder
længder - der er virkelig forskel i både brugervenlighed, batteritid,
kvalitet, etc. Ligeså skuffet jeg var over Nokia 6300, ligeså glad er jeg
for SE W880i.

Søren

Fra : Anders

Dato : 18-06-08 19:48

Alt er så meget sagt....

Den har f.eks. ikke radio.

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:485952a0$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : lm

Dato : 19-06-08 22:53

> Den har f.eks. ikke radio.

Som så heller ikke var et af kravene der blev stillet.

Men hvorfor ikke en K850i, nu i er igang, det er da en super telefon !

Fra : Anders

Dato : 20-06-08 03:16

Jeg kommenterede kun Søren Nielsen's indlæg !

Fra : lm

Dato : 20-06-08 15:50

Og i dette tilfælde begærer hjertet altså ikke en FM radio.
Så Søren har ret, den har alt hvad hjertet kan begærer !