Hvor gør i af jeres telefon når i løber?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 15-06-08 19:11

Hej

Jeg har været ude og løbe et par gange nu med min telefon som mp3-adspiller,
men ligemeget hvor jeg gør af den, så bliver den fugtig - ihvertfald udenpå.
Sidste gang lagde jeg den i en frysepose og så i lommen. Det gik fint, men
det er jo ikke særlig fikst - selvom det viker. Hvad gør i?

--
Hilsen Jakob

Fra : Max

Dato : 15-06-08 19:39

Hej Jakob

> og så i lommen. Det gik fint, men det er jo ikke særlig fikst -
> selvom det viker. Hvad gør i?

Lader telefonen ligge hjemme og nyder fuglesangen :)

--
Mvh Max

Fra : Jakob Griffel

Dato : 16-06-08 17:58

> Lader telefonen ligge hjemme og nyder fuglesangen :)

Dem fuglesang har jeg hørt på længe nok nu Og løbeturen er perfekt til
lige at høre et podcastet program.
Så jeg spørger lige igen: Jer, der tager mobilen med på en løbetur (uanset
om i bare har den med, eller om lytter til musik fra den) - hvordan undgår i
at den bliver fugtig?

--
Hilsen Jakob

Fra : Max

Dato : 16-06-08 18:04

Hej Jakob

> hvordan undgår i at den bliver fugtig?

Det har du jo fundet ud af, i en plastpose med den.

--
Mvh Max

Fra : JYH

Dato : 17-06-08 15:38

Jakob Griffel wrote:

> [...]
> Så jeg spørger lige igen: Jer, der tager mobilen med på en løbetur
> (uanset om i bare har den med, eller om lytter til musik fra den) -

Til mp3-afspillere (Creative feks.) kan man få de såkaldte armbånd,
hvor afspilleren kan sidde, mens man dyrker sport.
Kan være et af dem passer til din mobil.

Ellers har CDON.DK et vandafvisende plastiketui til mobiltelefonen:
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=747049
til 29 kroner.

Fra : lm

Dato : 19-06-08 23:04

Når jeg løber og cykler har jeg min K850 i den yderste lomme på min
hættetrøje...
- det er da perfekt at løbe og have telefonen med, MP3 på mobilen er da det
eneste rigtige, så kan man også lige få læst nogle SMS´er på vejen...

Telefonen bliver kun våd når det regner....

Jeg har tænkt på at man måske kunne købe nogle billige kondomer helt fri for
alt muligt, og rulle ud over telefonen mens man løber...
- sådan et stykke gummi kan måske nok holde til et par ture el.lign...

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 20-06-08 11:57

On Fri, 20 Jun 2008 00:03:50 +0200, "lm" <lm@1.dk> wrote:

> [...]
>alt muligt, og rulle ud over telefonen mens man løber...
>- sådan et stykke gummi kan måske nok holde til et par ture el.lign...

Sikker telefon-sex?

Fra : lm

Dato : 20-06-08 15:46

Hej.

Ja, jeg har ideen fra et sommer radio program på DR, hvor der var en der
skulle ned til piratfiskene i danmarks akvarie...
Der havde de rullet et kondom ud over telefonen, og bundet knude på
først....

Fra : Kim

Dato : 15-06-08 21:55

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ihvertfald udenpå. Sidste gang lagde jeg den i en frysepose og så i
> lommen. Det gik fint, men det er jo ikke særlig fikst - selvom det viker.

Undlader fysisk aktivitet

Mvh, Kim

Fra : Anders

Dato : 16-06-08 05:11

Lader mobilen blive hjemme, og tager en MP3 afspiller med i stedet...

Fra : Jakob Griffel

Dato : 16-06-08 17:56

> Lader mobilen blive hjemme, og tager en MP3 afspiller med i stedet...

Øh, kan den ikke osse blive fugtskadet?!

--
Hilsen Jakob

Fra : Anders

Dato : 16-06-08 18:53

En MP3 afspiller er med stor sansynlighed billigere at erstatte fremfor en
mobiltelefon.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-08 15:31

On Mon, 16 Jun 2008 19:52:48 +0200, "Anders" <anders.forst@gmail.com>
wrote:

>En MP3 afspiller er med stor sansynlighed billigere at erstatte fremfor en
>mobiltelefon.

Er den? Jeg har givet 500 for min mobil, men 2500,- for den MP3
afspiller jeg står til at anskaffe mig..

Fra : Anders

Dato : 19-06-08 15:46

Kvickly havde en MP3 til under 300,- i sidste uge.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-08 17:02

On Thu, 19 Jun 2008 16:46:06 +0200, "Anders" <anders.forst@gmail.com>
wrote:

>Kvickly havde en MP3 til under 300,- i sidste uge.

Ja og Bilka har en mobil til 1,-. Hvor vil du hen med det?

At anbefale en mp3 afspiller istedet for en mobil virker ret underligt
i min verden - de rangerer hver især i sin prisklasse og den ene
behøver ikke være billigere end den anden.

Det er ikke for sjov vi køber mobiler med mp3 afspiller.. for at
slippe for ekstra enheder - så stå pokker i at købe en ekstra dims.

Fra : Anders

Dato : 19-06-08 17:11

Hvis du løber med din mobil telefon, så danner kroppen kondens, og kommer
det ind i din mobil telefon, så er den med stor sansylighed død, og så skal
du til at ofre penge på en ny mobil....

Så er det billigere at have en mp3 afspiller i lommen til under 300,-.

Hvad skal du egentlig bruge din mobil til når du løber ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-08 19:37

>Hvis du løber med din mobil telefon, så danner kroppen kondens,

Det var jeg ikke klar over - er det derfor mit tøj er helt vådt når
jeg har dyrket fitness? eller er det kun når man løber?

> [...]
>du til at ofre penge på en ny mobil....
>
>Så er det billigere at have en mp3 afspiller i lommen til under 300,-.

Det er det da ikke hvis man har en mobil der er billigere..

>Hvad skal du egentlig bruge din mobil til når du løber ?

Læs mit indlæg igen.

Du er måske også typen der har 40 forskellige enheder stående under
TV'et eller 1 eller 2 kunne gøre det samme?

Fra : Anders

Dato : 20-06-08 03:15

Gider ikke at bruge mere tid, på at svare på din tråd, for du fatter ikke
noget alligevel.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-08 10:57

On Fri, 20 Jun 2008 04:14:41 +0200, "Anders" <anders.forst@gmail.com>
wrote:

>Gider ikke at bruge mere tid, på at svare på din tråd, for du fatter ikke
>noget alligevel.

Hehe tror du er den her i gruppen der fatter allermindst..

Men noget er vi da enige om.. det med at bruge tid på den anden ;)

PS: Du må undskylde jeg har brugt tid på at quote korrekt - det er
tydeligvis noget du ikke fatter alligevel..

Fra : Anders

Dato : 20-06-08 11:02

I lige måde.

Man kan normalt ikke skrive til en blind person, da vedkommende ikke kan
læse alligevel...

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-06-08 11:27

Anders wrote:
> I lige måde.
>
> Man kan normalt ikke skrive til en blind person, da vedkommende ikke
> kan læse alligevel...

Det er faktisk irriterende at man skal scrolle nedad og prøve at finde ud af
hvad du svarer på, men paratheden til forandring dukker måske op på et andet
tidspunkt...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-06-08 18:52

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> wrote in

> Jeg har været ude og løbe et par gange nu med min telefon som
> mp3-adspiller, men ligemeget hvor jeg gør af den, så bliver den fugtig

Jeg løber ikke men har ofte min mobil med i særdeles fugtige (ja nogen vil
ligefrem kalde dem våde) omgivelser. Jeg har købt sådan en fætter, som
tilfældigvis passer perfekt til min SE P1i:

http://www.ordning-reda.com/pages/index.asp?dom=1037&rub=2429&vFamID=2508
&vProdID=OR8382

Jeg faldt over den på Strøget i København.