Adskille og rense knapper SE K810
Fra : Lars Arup

Dato : 12-06-08 21:08

Min datters SE K810 har efterhånden lidt dårlig funktion af taster og
joystick.Hvordan skiller man den ad, og kan man komme ind til
kontaktfladerne og rense med en glasbørste ell lign?

Gode råd modtages med tak.

MVH Lars Arup

Fra : Anders

Dato : 13-06-08 03:46

Du skal have fat i en Torx 6 skruetrækker.
Og så skal telefonen skildes ad, stille og roligt.

Fra : Lars Arup

Dato : 13-06-08 13:31

Jeg har fjernet 2gange2 skruer fra bagsiden, og hva så? skal man vride hele
bagstykket af og derefter fronten?
MVH Lars Arup

Fra : Anders

Dato : 13-06-08 15:05

Nu ved jeg ikke lige hvordan en K810 ser ud indvendigt !.

Men hvis den har samme opbygning som en K750i, så skal der et stykke tyndt
massivt stykke plast (ikke metal), og på den måde skulle du gerne kunne
bagsiden fra chassiet.

Fra : Anders

Dato : 13-06-08 15:08

Her er en guide, tog mig 5 sek.at finde på Google !

http://forums.se-nse.net/index.php?act=Print&client=printer&f=50&t=28308

Fra : Tommy Hansen

Dato : 14-06-08 01:04

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er en guide, tog mig 5 sek.at finde på Google !

Kunne det næste du finder på Google ikke være en guide til
hvordan man svare i en nyhedsgruppe ?

--
Vh
Tommy

Fra : Anders

Dato : 14-06-08 03:35

Det kunne være en opsætningfejl hos dig ?

Fra : Ole C

Dato : 14-06-08 10:20

Anders skrev blandt andet:

> Det kunne være en opsætningfejl hos dig ?

Det er det ikke. Det er dig der svarer oven over den tekst du
kommenterer.
I nyhedsgrupper bør du svare under.

--
vh
Ole C

Fra : Anders

Dato : 14-06-08 10:45

LOL

Fra : Ole C

Dato : 14-06-08 12:11

Anders skrev blandt andet:

> LOL

Plonk

--
vh
Ole C

Fra : Anders

Dato : 14-06-08 12:21

Selv plonk

Fra : Lars Arup

Dato : 14-06-08 12:37

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er en guide, tog mig 5 sek.at finde på Google !
>
> http://forums.se-nse.net/index.php?act=Print&client=printer&f=50&t=28308

Hej Anders

Tak for linket, men det ser ud som om det er svært at komme til
kontaktfladerne, så måske skal man købe et helt nyt keypad.

Mvh. Lars Arup

Fra : Anders

Dato : 14-06-08 13:18

Velbekomme !

Vi er jo her, for at hjælpe hinanden, dog skal Ole C. ikke regne med hjælp -
andet end 112.

Vælger du at købe et nyt keypad, så køb det på nettet, der er det billigst !

Fra : JO

Dato : 13-06-08 15:21

Lad nu være.
- send den til service.
Er den under 2 år dækker garantien.!

K810i er et uhyre følsomt stykke elektronik.
- du risikere meget nemt at ødelægge den helt !