Firefox på N95 ?
Fra : Ginseng

Dato : 12-06-08 19:51

Min bror har været på myspace med din N95. Der ligger nogle videoer som kun
kan afspilles i Firefox browser.
Kan den installeres på N95 ?

Fra : Chano Andersen

Dato : 12-06-08 21:58

Ginseng wrote:
> Min bror har været på myspace med din N95. Der ligger nogle videoer som kun
> kan afspilles i Firefox browser.
> Kan den installeres på N95 ?

Jeg har aldrig hørt om en symbian version af Firefox, det nærmeste er
minimo til windows mobile.

Men mon ikke det handler om manglende flash understøttelse, mere end det
handler om browseren? Jeg kan da ikke forstille mig, at man udelukker
f.eks. IE brugere på et site som MySpace.

- Chano Andersen.

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-06-08 20:16

Ginseng skrev:
> Min bror har været på myspace med din N95. Der ligger nogle videoer som kun
> kan afspilles i Firefox browser.
> Kan den installeres på N95 ?

Prøv at hente opera mini.
http://mini.opera.com