Push-to-talk???
Fra : Lars

Dato : 12-06-08 03:33

Kort og godt

Hvad er Push-to-talk modus og hvordan bruges det ??

mvh
Lars

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 12-06-08 12:03

Lars wrote:
> Hvad er Push-to-talk modus og hvordan bruges det ??

Få en ny ven: Google

Der finder du mange links f.eks.:
http://www.it-borger.dk/Trends/telefoni/push-to-talk

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Per

Dato : 12-06-08 14:47

Lars wrote:
> Kort og godt
>
> Hvad er Push-to-talk modus og hvordan bruges det ??

Det virker ikke i DK - desværre...

/Per

Fra : Chano Andersen

Dato : 12-06-08 21:56

Per wrote:

> Det virker ikke i DK - desværre...

Det virker vel lige så godt i Danmark, som så mange andre steder, der er
bare ingen der har valgt at udbyde tjenesten.

- Chano Andersen.

Fra : Snuden

Dato : 14-06-08 03:51

"Chano Andersen" <sunsite@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen

> Det virker vel lige så godt i Danmark, som så mange andre steder, der er
> bare ingen der har valgt at udbyde tjenesten.

Så virker det vel heller ikke!!?

Fra : Chano Andersen

Dato : 14-06-08 18:58

Snuden wrote:

> Så virker det vel heller ikke!!?

Det virker lige så godt som en mobil de er uden for dækning. Mobilen
fungere, den kan bare ikke få fat i en base station som kan sende data
videre. Det samme med PTT, systemet fungere, der er bare intet endpoint
at forbinde til, som kan styre servicen.

Men det kommer vel an på hvordan man definere "virker ikke". For mig
betyder "virker ikke" at det heller ikke kan komme til at virke. Hvilket
jo ikke er tilfældet her.

- Chano Andersen.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 17-06-08 15:19

> Men det kommer vel an på hvordan man definere "virker ikke". For mig
> betyder "virker ikke" at det heller ikke kan komme til at virke. Hvilket
> jo ikke er tilfældet her.

Humm... vil det så sige at eks tidsrejser virker... de er ikke mulige nu,
men det kan være at de bliver det engang, ergo kan man jo ikke sige at de
ikke virker...
Det er ikke lige en defination på "virker ikke" jeg er stødt på før... *G*
Eller en mobil der er død pga software problemer kommer aldrig til at
fungere, den virker jo ikke... (hvilket jo åbenbart er definitivt...)
Undskyld, kunne ikke nære mig, syntes din defination var lidt for sjov til
at lade ligge...

Men det er måske bare mig...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Chano Andersen

Dato : 17-06-08 22:09

Tonni Madsen wrote:

> Humm... vil det så sige at eks tidsrejser virker... de er ikke mulige nu,
> men det kan være at de bliver det engang, ergo kan man jo ikke sige at de
> ikke virker...

Nu findes push-to-talk jo andre steder, så derfor ved man jo at
funktionen i mobilen, fungere udmærket. At den så ikke kan sende de
velfungerende data til noget i den anden ende, betyder jo ikke at
funktionen ikke virker, men blot at man ikke kan bruge den.

- Chano Andersen