N95 og Gmail
Fra : Niels

Dato : 12-06-08 00:42

Hej, jeg har fået mig en n95 og har sat den op til Gmail med det
indbyggede mailprogram.

Jeg kan fint hente og sende mail så længe jeg er på mit trådløse netværk
her hjemme, og jeg kan også sende når jeg er ude via gprs/3g
forbindelsen, men der kan jeg ikke hente noget. Når jeg forsøger at få
forbindelse, går der lang tid inden den skriver "postkassen er lukket på
grund af inaktivitetsperioden er udløbet."

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

Mvh. Niels

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-06-08 10:39

"Niels" <niels.supermand.jensen@bpanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på grund af inaktivitetsperioden er udløbet."
>
> Nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

Jeg har installeret Gmails eget program til at modtage e-mail og her
fungerer det som det skal uanset hvordan jeg gør. Jeg mener ikke at jeg har
ikke prøvet at bruge Gmail over N95 eget e-mail program men de andre
e-mail-adresser jeg har kører problemfrit via det indbyggede program.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Niels

Dato : 15-06-08 21:01

Kim Larsen wrote:
> [...]
> har ikke prøvet at bruge Gmail over N95 eget e-mail program men de andre
> e-mail-adresser jeg har kører problemfrit via det indbyggede program.

Husker jeg rigtigt, kan men ikke vedhæfte filer i Gmail's eget program?

Jeg har delvist løst problemet ved at få en opsætning fra www.nokia.dk
Nu virker det så over gprs/3g nettet. Jeg har så ikke tjekket med mit
eget trådløse netværk endnu.

Men men, nu har jeg to Gmail postkasser i min N95, og jeg har endnu ikke
fundet ud af hvordan jeg fjerner den ene.

Mvh. Niels