bærbar og speedstep
Fra : Martin Willemoes

Dato : 19-07-01 23:15

Jeg har en bærbar computer med en pentium 3 1GHz

Jeg mener at denne skulle kunne bruge speedstep.

Jeg snakkede med en som også har en pentium 3, man han sagte at han skulle
instalere noget software for at det kommer til at virke...

Er dette rigtigt, og hvor får man denne?

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 19-07-01 23:59

"Martin Willemoes" <martinwa@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> instalere noget software for at det kommer til at virke...
>
> Er dette rigtigt, og hvor får man denne?

Sikkert. Min P3 1Ghz har dell speedstep og det skal aktiveres inde i
bios'en.

Så kig der hvis det er en dell.

Fra : Martin Willemoes

Dato : 20-07-01 11:58

Der er ikke noget.

Det er en mitac, og jeg kan ikke se noget om det på deres hjemmeside...

Fra : Claus Sørensen

Dato : 20-07-01 14:34

Er du sikker maskinen understøtter det? Det kan jo være en model med en
ganske alm. Intel PIII FCPGA processor, istedet for de "rigtige" Intel
Mobile processorer.

Claus Sørensen, Laptop4u