iPhone idag ?
Fra : SpookiePower

Dato : 11-06-08 10:48

Som jeg kan forstå, så skulle iPhone'en komme tilsalg i DK idag.
Men er der nogle som ved hvor og til hvilken pris ?

Fra : Lars

Dato : 11-06-08 19:21

SpookiePower skrev:
> Som jeg kan forstå, så skulle iPhone'en komme tilsalg i DK idag.
> Men er der nogle som ved hvor og til hvilken pris ?

11. JULI for den nye model - hos Telia. Prisen er ukendt.

Fra : Kim S

Dato : 11-06-08 19:40

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> 11. JULI for den nye model - hos Telia. Prisen er ukendt.

Telia ??? Så skal jeg sgutte ha' nogen...
Mvh, Kim

Fra : Hauge

Dato : 11-06-08 20:02

Kim S wrote:
> Telia ???

Forstod du ikke hvad der blev skrevet?

/Hauge

Fra : Kim S

Dato : 11-06-08 23:34

> Forstod du ikke hvad der blev skrevet?

Jo. Forstod du da ikke mit budskab om min
mening om det selskab ?

Mvh, Kim

Fra : Hauge

Dato : 12-06-08 05:27

Kim S wrote:
> Jo. Forstod du da ikke mit budskab om min
> mening om det selskab ?

Jo, men tror du selv det interesserer ret mange, når det nu, vistnok, er en
mobiltelefon der spørges efter?
Man må da håbe at ikke alle der hader Telia, vil være lige så tåbelig som
dig, at skrive at de ikke gider have noget fra dem, for så bliver det en
meget lang tråd.

/Hauge

Fra : Kim

Dato : 12-06-08 06:23

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> dig, at skrive at de ikke gider have noget fra dem, for så bliver det en

Hvis det er tåbeligt at kommentere selskabet der lancerer telefonen,
er det vel endnu mere tåbeligt at kommentere indlægget ??

Mvh, Kim

Fra : Hauge

Dato : 12-06-08 15:09

Kim wrote:
> Hvis det er tåbeligt at kommentere selskabet der lancerer telefonen,
> er det vel endnu mere tåbeligt at kommentere indlægget ??

Øhm.. Tjoeh.. Men hvad er dit indlæg så, og nu det her? ;)

Mvh Hauge

Fra : Kim

Dato : 12-06-08 22:01

> Øhm.. Tjoeh.. Men hvad er dit indlæg så, og nu det her? ;)

Tjae... Lad os mødes på halvvejen: Vi er lige tåbelige

Mvh, Kim

Fra : SpookiePower

Dato : 11-06-08 12:29

On 11 Jun., 20:21, Lars <jub...@yahoo.dk> wrote:

> 11. JULI for den nye model - hos Telia. Prisen er ukendt.

Troede det var 11 Juni. Tak skal du have.