Hvor kan man få mobilen debranded
Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 17:28

Hej

Hvor kan man få mobilen debranded?
Har nemlig en SE W890i som er branded 3 og jeg har allerede fået den låst op
,men er kunde kunde hos og træt af 3`s software.

Hvor er det nærmeste sted jeg kan få det gjordt. Jeg bor i 6600 Vejen. Der
er en kontor og syd, hvor telekæden også er.
Men der skal den først sendes ind på deres serviceværksted og så skal jeg
undvære mobilen i en uge eller 2.

Mvh Poul

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 17:31

Hej

Jeg mener : men er kunde kunde hos bibob.dk

Fra : Anders

Dato : 11-06-08 17:36

SE-Unlock.dk skulle være det eneste sted i Jylland.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 13-06-08 12:56

Hej

> SE-Unlock.dk skulle være det eneste sted i Jylland.

Takker. Jeg har nu fået min mobil debranded og endda hjemme hos mig selv.

Mvh Poul

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-06-08 23:41

Poul Johannsen skrev:

> Takker. Jeg har nu fået min mobil debranded og endda hjemme hos mig
> selv.

Kan man få et hint til hvordan du gjorde? (hvis det var do-it-yourself); har
en W800 med FLY...

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/