dualsim telefon med 3G
Fra : Jens Christiansen

Dato : 11-06-08 12:45

Hej,

Jeg er på udkig efter en dualsim-telefon der virker på 3G netværk.

Er der nogen eksperter her i gruppen, der kan anbefale noget?

Fra : Thomas Henriksen

Dato : 11-06-08 12:55

> Jeg er på udkig efter en dualsim-telefon der virker på 3G netværk.
>
> Er der nogen eksperter her i gruppen, der kan anbefale noget?

Jeg har købt den her:

http://shop.kvikfix.dk/product_info.php?products_id=48

Den er rigtig fed og virker upåklageligt. Eneste minus er at den kun har
engelsk
interface, men forhandleren har oplyst mig, at der kommer Skandinavisk
interface
i næste firmwareopgradering senere på året.