Hvordan preg_replace'er man tidsformatet x~
Fra : Ace

Dato : 12-06-08 12:27

Hejsa

Jeg kan nogen lige vise mig "expression matching"-kombination så
jeg kan fjerne tidsformatet xx:xx? .. der dog en lille twist, for
tiden vises kun med to cifre på hver side af kolon-tegnet fra kl.
10:00-formiddag til midnat, og vises herefter som vist nedenfor
med kun et ciffer før kolon-tegnet.

//fra midnat til 10-formiddag:
0:00-9:59
//fra 10-formiddag til midnat:
10:00-23:59

Håber nogen, der kan det der med expression matching, gider
hjælpe mig med det her "lille" problem :)

venligst
Ace

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 12-06-08 14:14

Ace wrote:
> [...]
> 10:00-23:59
>
> Håber nogen, der kan det der med expression matching, gider
> hjælpe mig med det her "lille" problem :)

$tekst = '
0:00-9:59 dfsdfsdf
10:00-23:59
';