XML-RPC Ping Service
Fra : Mariusz C

Dato : 11-06-08 14:38

Hej. Jeg har tænkt mig at køre min egen XML-RPC Ping service.
Jeg har nu kigget google og hotscripts om der findes færdige
løsninger, som blot skal tilpasses, men har desværre ikke fundet
noget. Da jeg ikke har andet end meget grundlæggende kendskab til php
programmering, så vil jeg ikke igang selv med at programmere, selvom
der findes rigeligt med dokumentation for det.. Jeg håber at der er
nogle af jer der ved lige nøjagtigt, hvad jeg leder efter.
Jeg har min egen server, som servicen skal køre på og jeg har fuld
kontrol over den.

Altså jeg leder efter en færdig ping-o-matic lign løsning.

Fra : Dan Storm

Dato : 12-06-08 13:06

Mariusz C skrev:
> [...]
> kontrol over den.
>
> Altså jeg leder efter en færdig ping-o-matic lign løsning.

Altså, det er dig der vil tilbyde at folk kan pinge dig med deres feeds
og blogs?

Tro ikke brugerne vil gøre noget for at undgå dit killfilter
- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Mariusz C

Dato : 01-08-08 12:03

On 12 Jun., 14:05, Dan Storm <shadyz@_REMOVETHIS_err0r.dk> wrote:

> [...]
> Dan Storm - storm at err0r dot dk /http://err0r.dk
>
> Tro ikke brugerne vil gøre noget for at undgå dit killfilter

Ja de skal kunne pinge mig, hvor jeg så pinger de services jeg nu
synes er relevante...