PHP/MySQL til Access
Fra : Søren Bay

Dato : 10-06-08 21:53

Hejsa

Jeg har en MySQL database på one.com. Jeg bruger php til at populere
databasen med. Nu vil jeg gerne flytte noget af data over i en Access
DB, fordi jeg skal have skrevet data ud på en labelprinter, som kan
hente data fra Access.

Jeg har dannet de data jeg vil overflytte vha. php, men kan ikke få
connectionen til at virke. Jeg har lavet en system DSN (AccessDB) til
min Access database som ligger lokalt på min PC.

Problemet er php-koden til at lave forbindelsen mellem MySQL på one.com
og min lokale Access. Er der en der har noget kode der virker for at få
det til at virke?

Jeg vil bare overflyttet et id og et billede!

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Dan Storm

Dato : 11-06-08 09:13

Søren Bay skrev:
> Problemet er php-koden til at lave forbindelsen mellem MySQL på one.com
> og min lokale Access. Er der en der har noget kode der virker for at få
> det til at virke?

Jeg er ikke sikker på det kan lade sig give sig på den måde.
Jeg tror den eneste fremgangsmåde med en ms access database ville være
at lave en webservice.

- Så vigtig er du heller ikke!