foto aftemning/ konkurrence hvordan??
Fra : Hansson

Dato : 01-07-08 05:39

Hej alle!

Jeg skal bruge noget hjælp, da jeg godt kunne tænke mig at lave en side hvor
man
kan uploade nogle billeder og andre så kan stemme på dem.
Noget med et par kategorier, hvor der kun er mulighed for at stemme én
gang i hver kategori

Håber nogen kan guide mig på vej.

Henrik Hansson

Fra : Allan Gorm Pedersen

Dato : 04-07-08 22:12

Hansson wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
> kan uploade nogle billeder og andre så kan stemme på dem.
> Noget med et par kategorier, hvor der kun er mulighed for at stemme én

Der findes flere sider på internettet, hvor du kan uploade dine fotos.
Men.. nu bliver det vanskeligt. Hvis du ønsker de andre funktioner vil jeg
anbefale, at du sætter dig grundigt ind i ASPs elementære opbygning(se under
TOTURIALS/ASP på denne side).

De fleste webhoteller tilbyder en genvej til at uploade fotos.
Så er det op til dig at tildele en database med supplerende informationer ved
hjælp af dine ASP-scripts, herunder f.eks. et modul til afstemning.

Du har mange gode aftener foran dig - God arbejdslyst!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne