Dreamweaver
Fra : Disney

Dato : 03-07-08 20:14

Hej

Jeg har fået nogle hjemmeside sider som er lavet i CS3.
Problemmet er at jeg kun har ver.8
Nu er mit spørgsmål, kan jeg redigere siderne i min version. Eller vi der
komme nogle dumme fejl???

MVH
Jens

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-07-08 20:54

Disney wrote:

> kan jeg redigere siderne i min version. Eller vi
> der komme nogle dumme fejl?

Hvad sker det hvis du prøver?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Disney

Dato : 03-07-08 20:57

Kan godt åbne det, men er desvære ikke så god så jeg kan se om der er fejl i
det.

JENS

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-07-08 21:11

Disney wrote:

> Kan godt åbne det, men er desvære ikke så
> god så jeg kan se om der er fejl i det.

Jamen, ser det ens ud i Dreamweavers editor
og i browserne?

Prøv at gemme siderne med din ver. 8, læg det
ud i en testmappe på serveren, og send et link,
så har vi bedre mulighed for at vurdere om det
kan bruges til noget.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Disney

Dato : 04-07-08 22:46

Takker for svaret.
Jeg tro det virker.. har ikke fundet fejl endnu.