Hjælp til at lave en boks der kan indenhld~
Fra : ulrich

Dato : 02-07-08 17:37

Jeg er ved at bygge en hjæmmeside og har ikke den store erfaring
med det men vil meget gerne lære det!

Jeg mangler lidt hjælp til at lave en boks som indenholder
følgende

Navn

Adresse

By

Postnummer

tlf

cpr

Disse 6 ting skal stå fremme i boksen hele tiden. der skal så
være nogle fælter man kn taste ens data ind i og en knap der
hedder send som skal sende alle data til en e-mail

Hvordan laver man det jeg aner det ikke!

Ville blive meget glad hvis nogen kunne hælpe !!!!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 02-07-08 18:12

"ulrich" <it@ccbrun.dk> skrev
> Jeg mangler lidt hjælp til at lave en boks som indenholder
> [...]

Det lyder som noget formmail.
Du skal bruge serverside, og kan du ikke selv kode en sådan fætter ligger
der masser til downloads forskellige steder.
bla her:
www.hotscripts.com

Først check hvilken form for serverside dit Hotel understøtter. ASP-PHP
eller andet

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : ulrich

Dato : 14-07-08 12:09

ulrich wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> hedder send som skal sende alle data til en e-mail
>
> Hvordan laver man det jeg aner det ikke!
>
> Ville blive meget glad hvis nogen kunne hælpe !!!!

Tak for hjælpen det virker perfekt nu!!!!!!!!!!!!!!!