Stilark i kompozer
Fra : Frede

Dato : 30-06-08 14:09

Hej

Jeg er nybegynder i kompozer.
Jeg har oprettet et stilark på min index side som virker nogenlunder
som jeg ønsker.
Nu vil jeg også gerne have den vist på min næste faneblad, men kan
ikke få det til at virke.
Jeg har oprettet et extern stilark og skrevet filnavnet på den fra min
index side, den kommer godt nok frem med alle de stile der er
oprettet, men den vises ikke på mit nye faneblad.

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-06-08 21:27

Frede wrote:

> den kommer godt nok frem med alle de stile der er
> oprettet, men den vises ikke på mit nye faneblad.

Kom med et link til siden, ellers er der ingen der kan
se hvad der er galt

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Simon Hansen

Dato : 30-06-08 22:00

Frede skrev:
> [...]
> index side, den kommer godt nok frem med alle de stile der er
> oprettet, men den vises ikke på mit nye faneblad.

Aner ikke om man kan importere stilark i kompozer. Men det er ihvertfald
ikke lagt ind på den side du vil have det til at virke på. Feks. på din
index side har du en stump kode der ser sådan her ud ca: <link
rel="stylesheet" href="stylesheet.css" type="text/css"> <-- den
fortæller browseren at her findes et stilark den skal benytte sig af.

Der findes en ganske glimrende guide til kompozer her :
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.html

Hilsen
Simon