fotokonkurrence/ afstemning hvordan???
Fra : Hansson

Dato : 30-06-08 14:25

Hej alle!

Jeg ved ikke om det er den rigtige NG, men håber nogen evt kan hjælpe.

Mit spørgsmål går på at Jeg godt kunne tænke mig at lave en side hvor man
kan uploade
nogle billeder og andre så kan stemme på dem.
evt. noget med et par kategorier, hvor der kun er mulighed for at stemme én
gang i hver kategori

Håber nogen kan guide mig på vej.

Henrik Hansson

Fra : Søren Blom

Dato : 30-06-08 22:10

"Hansson" <runman@(fjern dette)runman.dk> skrev

> [...]
> nogle billeder og andre så kan stemme på dem.
> evt. noget med et par kategorier, hvor der kun er mulighed for at stemme

ja, men det bliver lidt og meget lidt, da det ikke er noget jeg ved så meget
om. For at du kan gøre det du ønsker, skal du bruge en database, evt. SQL og
så et web-site der understøtter enten PHP eller ASP.
Du kan ikke lave det du ønsker med HTML aldene. Undersøg om dit site
undersøtter enten PHP eller ASP og så arbejde videre derfra.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-06-08 23:24

"Hansson" <runman@(fjern dette)runman.dk> wrote in

> [...]
> nogle billeder og andre så kan stemme på dem.
> evt. noget med et par kategorier, hvor der kun er mulighed for at

Du skal bruge et serverside sprog - ASP.NET, PHP eller noget helt tredje
alt efter smag.