Google webmastertools og TDC Webmore hosti~
Fra : studio@smalbro.dk

Dato : 29-06-08 07:04

Jeg har lavet en hjemmeside som er hostet hos TDC Webmore og jeg kan
ikke få Googles webmastertools til at validere den rigtigt. Jeg bruger
den funktion hvor man smider en navngivet fil i hjemmesiden rod-
directory og så beder Google hitte filen. Den proces virker på alle de
andre webhoteller jeg bruger og det er foreløbig en 5-6 andre stykker.
Men hos TDC Webmore virker det ikke. Jeg har en mistanke om at der er
tale om en fejlopsætning hos Webmore, men jeg har talt med dem om det
og det er - venligt sagt - ikke nemt at få noget som helst teknisk
info ud af dem. Er der andre der har erfaring med hosting hos dem og
så Google tools? Det skal tilføjes at den samme hjemmeside melder fejl
hos Microsoft Live også - nøjagtigt samme fejl og også her er det kun
det webhotel det er galt med.

Kh
Bjørn

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-06-08 14:32

studio@smalbro.dk wrote:
> Jeg har lavet en hjemmeside som er hostet hos TDC Webmore og jeg kan
> ikke få Googles webmastertools til at validere den rigtigt.

Det vil gøre det meget nemmere at svare dig, hvis du kommer med et link til
hjemmesiden. Ellers gætter vi i blinde.

--
Kurt Lund

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-06-08 15:10

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote in

> Det vil gøre det meget nemmere at svare dig, hvis du kommer med et
> link til hjemmesiden. Ellers gætter vi i blinde.

Og info om hvad det er for en fejlbesked Google giver.

Fra : Herulf

Dato : 30-06-08 22:06

Kanskje problemet er at xml-fila ikke er korrekt?
--
Herulf Skogheim
http://inord.net