Google - undergrupper under titel?
Fra : stefan

Dato : 24-06-08 14:44

Hey,

Jeg har fået det store problem at jeg ikke ved hvordan man laver
under grupper på google.
Altså når man søger på ¨html hjælp¨ på google finder den en
masse.
Den første er html.dk som ser sådan ud:

(titel)
HTML.dk - Guide og tutorials til HTML, XHTML, CSS, ASP, ASP.NET..

(metadec)
HTML.dk er fyldt med hjælp og inspiration til alle som arbejder
med webdesign og internet - både begyndere, øvede og eksperter.

(???)
html-tutorial
Tutorials
Scripts
CSS tutorial
Software
Dokumentation
Artikler
Nyhedsgrupper
Flere resultater fra html.dk »

Hvordan laver man sådanne nogle grupper, så man kan gå direkte
til start eller kontakt, direkte fra google???

Håber der er nogen som kan hjælpe.
Er ikke helt sikker på at indlæget er lagt det rigtige sted, men
håber =)

//Stefan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 25-06-08 03:29

stefan wrote:
> [...]
> Flere resultater fra html.dk »
>
> Hvordan laver man sådanne nogle grupper, så man kan gå direkte
> til start eller kontakt, direkte fra google???

Kan du ikke selv lave, dem laver google helt automatisk, alt afhængig af
hvilke sider der bliver vist mest.

Men noget google analytic hjælper sikkert på det...

Fra : line.bille@gmail.com

Dato : 26-06-08 00:59