Notepad++ udskriv linjenumre?
Fra : Martin Ploug

Dato : 20-06-08 16:55

Hej

Jeg har lige installeret notepad++ fra
http://notepad-plus.sourceforge.net.
Jeg har lige et spørgsmål til programmet.

Er det ikke muligt at få linjenumre med på
udskriften, når man udskriver en fil?

Jeg har sat flueben i Udskriv linjenumre
under Indstillinger > Præference >
fanebladet Udskriv - Farve og margin, men
det hjælper ikke.

Er det ikke muligt at skrive direkte til udviklerne?
Hvor / hvordan i så fald?

Jeg har skrevet i forummet, men der er ikke
kommet respons.

På forhånd tak.

Martin Ploug
Skejbytoften 107 3. th.
8200 Århus N

Tlf. 8628 9969
Mobil: 2284 1057

E-mail: mploug@pc.dk
Web: http://www.musiklokaler.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-06-08 19:34

Martin Ploug skrev:

>Er det ikke muligt at få linjenumre med på
>udskriften, når man udskriver en fil?

Jo, jeg foreslog først programmet efter jeg selv havde skrevet en ud med
linjenumre på udskriften

Ellers kan du prøve om Notepad2 passer bedre til dig, der er intet der
skal indstilles for at linjenumrene kom med på udskriften ved undertegnede
http://www.flos-freeware.ch/notepad2.html

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk