"live" søgning... hvordan
Fra : Toke

Dato : 11-06-08 07:53

Hej NG

Jeg har en database der liste ud fra en MySQL database server.
Jeg har så også et søgefelt hvor man skriver et søge ord og trykker Søg,
helt traditionelt.

Men nu er jeg lige faldet over denne side hvor den søger "live" hvis man kan
sige det :
www.link-siden.dk
Jeg er ikke den store programerings ørn, så er der nogle der kan sige mig
hvordan det er lavet... Er det lavet i php, java eller ? For det er jo nok
ikke html

Jeg synes nemlig det er en meget fed måde at gøre det på..

Håber en har et guldkorn.
Toke

Fra : Dan Storm

Dato : 11-06-08 09:30

Toke skrev:
> [...]
> ikke html
>
> Jeg synes nemlig det er en meget fed måde at gøre det på..

Når du poster til tre forskellige grupper bør du gøre det med X-FUT.
På den måde ved alle brugerne i de forskellige grupper, hvilke grupper
du har postet i og hvor de kan se svarene.

FUT: dk.admin.netikette

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Toke

Dato : 11-06-08 23:36

"Toke" <toke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke html
>
> Jeg synes nemlig det er en meget fed måde at gøre det på..

Hej igen

Tusind tak ... Jeg tror jeg fundet ud af det med det der ajax og php...
Super.. tak for hjælpen