E-Mail
webnoob 5265
Skriftstørrelse i Outlook 2003
Fra : Else Holm

Dato : 02-07-08 12:46

Jeg forsøger - foreløbig forgæves - at få Outlook til under alle
omstændigheder at bruge skriften Verdana i størrelse 11.

Det er ikke noget problem i Almindelig skrift, eller hvis jeg
bøjer mig og bruger Word som editor, men uden Word vil den i HTML
kun give mig mulighed for at vælge i de indsatte
skriftstørrelser, som bl. a. er 10 og 12.

- og et tillægsspørgsmål; Hvis jeg har skrevet en mail i Alm.
tekst men ændrer den til HTML f. eks. for at få et billede,
ændres skriften til Times New Roman 10 - hvor kan det ændres?

--
Else

Fra : Bjarne Chr

Dato : 02-07-08 17:20

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg forsøger - foreløbig forgæves - at få Outlook til under alle
> omstændigheder at bruge skriften Verdana i størrelse 11.
>
> Else
Funktioner / Indstillinger / Postformat / Skrifttyper
Vælg Skrifttype

--
med venlig hilsen / best regards
Bc

Fra : Else Holm

Dato : 02-07-08 19:16

Bjarne Chr wrote:
> "Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Funktioner / Indstillinger / Postformat / Skrifttyper
> Vælg Skrifttype

Det har jeg gjort. Det virker fint til Almindelig skrift, men
ikke til HTML.

--
Else

Fra : Bjarne Chr

Dato : 02-07-08 19:29

> Det har jeg gjort. Det virker fint til Almindelig skrift, men ikke til
> HTML.
>
> --
> Else
Det har du så ret i
Selv om man vælger verdana pkt.11 får man pkt. 12 i mailen
lidt underligt når man godt kan vælge pkt.11 i opsætningen
i Ariel kan man godt bruge pkt. 11 også i html
Bc

Fra : Else Holm

Dato : 03-07-08 07:25

Bjarne Chr wrote:
> [...]
> lidt underligt når man godt kan vælge pkt.11 i opsætningen
> i Ariel kan man godt bruge pkt. 11 også i html

Tak - det vil jeg eksperimentere med, selv om jeg nu synes, at
Verdana er lidt pænere!

--
Else

Fra : Bjarne Chr

Dato : 03-07-08 11:17

> Tak - det vil jeg eksperimentere med, selv om jeg nu synes, at Verdana er
> lidt pænere!
>
> --
> Else
Det var så også forkert!
Outlook kender åbenbart kun 2 tabellen i html
pkt. 8-10-12 osv.
Bc

Fra : Else Holm

Dato : 03-07-08 14:54

Bjarne Chr wrote:
> "Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det var så også forkert!
> Outlook kender åbenbart kun 2 tabellen i html
> pkt. 8-10-12 osv.
> Bc

Øv - det er så endnu et eksempel på, at brugeren må rette sig
efter MS! :-| - men tak for forsøget!

--
Else