news.cybercity.dk - stadig nede ?
Fra : SpookiePower

Dato : 02-07-08 00:44

Hos mig har news.cybercity.dk ikke virket i en hele
del uger efterhånden. Jeg tror det er ved at være 6 uger
siden jeg skrev til deres support, men har intet hørt.
Virker news.cybercity.dk hos nogle af jer ??

Fra : Rainman

Dato : 02-07-08 08:18

SpookiePower wrote:
> Hos mig har news.cybercity.dk ikke virket i en hele
> del uger efterhånden. Jeg tror det er ved at være 6 uger
> siden jeg skrev til deres support, men har intet hørt.
> Virker news.cybercity.dk hos nogle af jer ??
Cybershitty kører virkelig med klatten. Mage til lortefirma skal man da
lede længe efter.
Men når det er sagt, og du ikke ønsker at skifte til en seriøs ISP, så
virker newsbin.cybercity.dk da lige i øjeblikket.

Fra : SpookiePower

Dato : 02-07-08 03:42

On 2 Jul., 09:18, Rainman <rain...@rainman.com> wrote:

> [...]
> Men når det er sagt, og du ikke ønsker at skifte til en seriøs ISP, så
> virker newsbin.cybercity.dk da lige i øjeblikket.

Det gør den også hos mig, men den mangler lige et par enkelte
grupper jeg bruger ret meget.

Fra : Marco Rasmussen

Dato : 02-07-08 12:11

SpookiePower skrev:

> Det gør den også hos mig, men den mangler lige et par enkelte
> grupper jeg bruger ret meget.

Har du prøvet newsserveren fra sunsite, eller dotsrc som de hedder nu?
Det er en gratis newsserver, der nok har været nævnt et par gange her i
gruppen eller i lignende grupper.
Jeg bruger den selv, og den er både hurtig og stabil.
Jeg ved dog ikke om den kører med de grupper du efterspørger.
Det er nemlig ikke alle internationale grupper den kører med, men det
kan være du er heldig.
Mere info på: http://dotsrc.org/usenet/
Jeg synes efterhånden problemerne med CyberCity har stået på i noget
tid... Godt man ikke er der

//Marco

Fra : N/A

Dato : 02-07-08 12:11

Fra : SpookiePower

Dato : 02-07-08 06:44

On 2 Jul., 13:10, Marco Rasmussen <marcorasmussenNOS...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> kan være du er heldig.
> Mere info på:http://dotsrc.org/usenet/
> Jeg synes efterhånden problemerne med CyberCity har stået på i noget

Det er et par dk.fritid som den mangler. Men den server du foreslå
vil jeg kigge nærmere på. Mange tak :)