Forskellige visningsregler i forskellige m~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-07-08 22:30

Har skiftet til TB. Dog kan jeg ikke få den til at vise mine mails
på forskellig vis efter hvilken mappe de havner i.
I mapper med mails fra personer jeg stoler på vil jeg gerne have
at preview-pane er on, mens indbakken f.eks. ikke skal have
denne visning (pga. vira og trojaner).
Umiddelbart som jeg ser det, så er det enten eller og så gælder
det over hele linien. Er TB virkelig så stokke stiv??

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-07-08 00:55

Andersen [3650] skrev:
> Har skiftet til TB. Dog kan jeg ikke få den til at vise mine mails
> på forskellig vis efter hvilken mappe de havner i.

Det kan du vist heller ikke.

> I mapper med mails fra personer jeg stoler på vil jeg gerne have
> at preview-pane er on, mens indbakken f.eks. ikke skal have
> denne visning (pga. vira og trojaner).

Hvis du ikke vil smittes med virus eller lukke en trojaner
ind, skal du bare lade være med at åbne programmerne. Der
sker ikke noget ved at åbne mailene med preview pane on.
Automatisk smitning ved åbning af mails sker normalt ved
hjælp af JavaScript, og Thunderbird afvikler ikke JavaScript
i e-mails.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-07-08 15:42

> [...]
> normalt ved hjælp af JavaScript, og Thunderbird afvikler ikke JavaScript i

Ok det var lige den jeg var nervøs for. Men jeg har jo også
kun lige forladt Outlook (hvor det kunne lade sig gøre).