Program til backup af Outlook 2007
Fra : Autocadster

Dato : 24-06-08 20:19

Hvilket program kan tage backup af indstillinger, konti, regler,
kontakter m.m. i Outlook 2007

Gerne noget freeware, men andet kan også bruges

Autocadster / 2620

Fra : Henning

Dato : 24-06-08 21:30

Kig på www.ajsystems.com her er flere forskellige.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 28-06-08 16:20

On Tue, 24 Jun 2008 21:19:01 +0200, Autocadster
<autocadster@gmail.com> wrote:

>Hvilket program kan tage backup af indstillinger, konti, regler,
>kontakter m.m. i Outlook 2007

Microsoft laver et gratis plugin du gratis kan downloade.

Fra : Autocadster

Dato : 29-06-08 09:43

Følgende er skrevet af Karsten Jensen:

> Microsoft laver et gratis plugin du gratis kan downloade.

Har du et direkte link, for har ikke kunne finde det

Autocadster / 2620

Fra : Carl Drud

Dato : 29-06-08 09:53

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8B081F3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=da

--
Carl

Fra : Autocadster

Dato : 29-06-08 10:34

Carl Drud kom med denne ide:

> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8B081F3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=da

Laver den også backup af konti indstillinger m.m. ?

Autocadster / 2620

Fra : Carl Drud

Dato : 29-06-08 10:54

Autocadster <autocadster@gmail.com> writes:

> Laver den også backup af konti indstillinger m.m. ?

Godt spørgsmål. Hvis det ligger i *pst filen gør den, men jeg tror det
ikke.

--
Carl

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-07-08 13:37

On Sun, 29 Jun 2008 11:33:32 +0200, Autocadster

>Laver den også backup af konti indstillinger m.m. ?

Nej.