E-Mail
webnoob 5265
GMail mysterie???
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 24-06-08 19:26

Jeg har sat Gmail op i min Windows mail, det er med pop3 og smtp adgang, det
virker fint....

Jeg har også sat min mobiltelefon op til at hente mail på samme konto. Men
de mails der er læst i
Windows mail er helt væk når jeg chekker fra mobiltelefonen.

Gmail er sat op til at lade mailsne blive liggende....

Og når jeg logger på Gmail i en browser ligger alt der endnu, hvad dælen er
problemet?

Mvh Henrik

Fra : -= JF =-

Dato : 24-06-08 20:43

Henrik, Silkeborg skrev:

> Windows mail er helt væk når jeg chekker fra mobiltelefonen.

Er din telefon sat op til kun at vise nye/ulæste mails?

--
Mvh. John

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 25-06-08 19:46

Nej, den er sat op til at vise alle mails...

Mvh Henrik