Fjern prioritet - (brille - ) visning?
Fra : Martin Ploug

Dato : 20-06-08 17:52

Hej

Jeg bruger Vistas Windows Mail.
Hver gang jeg opretter en ny meddelelse
til en nyhedsgruppe vises der et bare røde
briller i kolonnen med brillerne - vist nok
noget med prioritet.
Kan jeg fjerne den visning og hvordan?

På forhånd tak.

Martin Ploug
Skejbytoften 107 3. th.
8200 Århus N

Tlf. 8628 9969
Mobil: 2284 1057

E-mail: mploug@pc.dk
Web: http://www.musiklokaler.dk

Fra : Bjarne Chr

Dato : 21-06-08 10:26

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hver gang jeg opretter en ny meddelelse
> til en nyhedsgruppe vises der et bare røde
> briller i kolonnen med brillerne - vist nok

I Funktioner / Indstillinger / Avanceret
Fjern flueben i Marker tråde som jeg starter osv.
Du kan jo også bare klikke på brillen

--
med venlig hilsen / best regards
Bjarne Chr

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-06-08 13:37

Hej Bjarne

> I Funktioner / Indstillinger / Avanceret
> Fjern flueben i Marker tråde som jeg starter osv.

Mange tak.
Det var vist lige det, der skulle til.

Mvh. Martin