E-Mail
webnoob 5265
Outlook 2007
Fra : Autocadster

Dato : 13-06-08 12:55

Når jeg prøver at trykke "send/modtag" får jeg fejlen "handlingen
lykkedes ikke, et objekt mangler" :/

Jeg har prøvet reparer et par gange,har også prøvet at afinstallere
helt og genstarte maskinen og så installere det hele igen, men intet
hjælper, har også prøvet at installere ALT i 2007 pakken, men heller i
ikke det hjalp :'(

Nogen der har en ide ?

Autocadster / 2620

Fra : Søren Blom

Dato : 13-06-08 23:38

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev
> [...]
> og genstarte maskinen og så installere det hele igen, men intet hjælper,
> har også prøvet at installere ALT i 2007 pakken, men heller i ikke det

Har aldrig mødt den fejlmeddelse, kan du mangle et parameter i din mail
opsætning?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Autocadster

Dato : 14-06-08 11:50

Søren Blom har bragt dette til verden:
> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev

> Har aldrig mødt den fejlmeddelse, kan du mangle et parameter i din mail
> opsætning?

Har lavet en ghost af system drevet, derefter formateret samme og
geninstalleret Vista, Office pakke m.m. og nu er problem væk, har gjort
præcis det samme som første gang

Autocadster / 2620