Alternativ til needhost.dk (DreamHost, Gig~
Fra : MooreHojer

Dato : 04-07-08 17:46

Hej NG

Er så småt ved at kigge mig om efter en afløser til needhost.dk
Har egentligt altid været meget tilfreds med dem, og er ofte gået nogenlunde
uden om alle de problemer som jeg hører mange andre har haft.

Men på det sidste er det desværre gået ned ad bakke.
Vores database går ned 2-5 gange pr. måned, et problem de ikke har formået
at løse efter gentagne henvendelser OG årsagen er lokaliseret...
Deres forum virker ikke...
Supporten tager længere end de lovede 24timer...
Jeg har mere end ét webhotel hos dem, og det er ikke muligt at få samme
version af PHP på dem begge, så det der virker ét sted virker ikke det
andet...
Deres spamfilter stinker, enten fanger den intet eller også fanger den
alt -inkl. reelle emails....
+ flere andre små som irriterer mig temmeligt meget... f.eks. er deres
informationniveau faldet af på den. Den blog de lancerede som "det nye sted
at få info" er sidste indlæg fra oktober, deres "driftsstatus" er mangelfuld
og langsom...

Jeg er derfor på udgik efter en anden udbyder i samme prisklasse (+- en
smule) som kan levere "samme" produkt eller bedre, og hvor man rent faktisk
får noget der virker.
Vi har brug for:
- mulighed for mere end ét domæne pr. hotel, men samtidigt opføre sig som
som forskellige hoteller
- min. 3 ftp-konti
- ubegrænset antal e-mail (gerne mulighed for alias) (POP3 + IMAP)
- ét ordentligt spamfilter
- min. 500MB plads (gerne 1GB+) til web, email og db (deler den samme
plads)
- "fri trafik" (bruger pt. ca. 400MB men det er stigende)
- 24timers support (svar inden for 24timer) gerne alle ugens 7 dage
- PHP 5 (med Zend Optimizer 3+)
- mySQL 5
- smtp
- statisik
- mulighed for selv at styre DNS
- backup
- cronjob
- egne fejlmeddelelser (404, 500 m.m.)
- omfattende og overskueligt kontrolpanel
- OPPETID nær 100

Derudover ville følgende være dejligt men ikke et krav
- ASP (ikke SUN)
- ASP.NET
- msSQL
- one-click-install af "kendte" moduler som wordpress, Manbo, Jomla

Jeg har været en tur på Google og fundet 3 som umidelbart ser interessante
ud:
http://dreamhost.com/hosting.html
https://gigahost.dk/webhotel
http://www.surftown.dk/

Nogen der har nogen erfaringer -gode som dårlige- med nogen af disse 3?
Noger der kender andre alternativer?

Som sagt skal de gerne ligge på samme prisniveau ca. som needhost (vi gir
18kr/mdr).
Dreamhost's ca. 120kr/mdr er absolut max, men kan godt komme på tale hvis
det "kan betale sig".

--
MooreHojer

Fra : MooreHojer