firefox og png!
Fra : Simon Hansen

Dato : 01-07-08 08:19

Er der nogen speciel forklaring på hvorfor firefox er så ulidelig sløv
på sider med en del png indhold?
IE , opera, safari har ingen problemer med png overhovedet!!
Hvorimod FF føles som en computer med 128ram i photoshop.
http://blog.josh420.com/ <-- scroll i FF på den side er jo håbløst :(

Noget man skal slå fra/til for at få kickstartet FF?

Hilsen
Simon

Fra : Mr.Larsen

Dato : 01-07-08 08:26

Simon Hansen har bragt dette til verden:

Virker fint her med FF3.

Fra : Simon Hansen

Dato : 01-07-08 08:48

Mr.Larsen skrev:
> Simon Hansen har bragt dette til verden:
>
> Virker fint her med FF3.

Siden virker skam.. Men scroll i FF er så satans langsomt at man kan
mærke skægget gro.. Har du sammenlignet siden med en anden browser? er
en markant forskel.

Hilsen
Simon

Fra : Mr.Larsen

Dato : 01-07-08 09:00

Følgende er skrevet af Simon Hansen:

> Siden virker skam.. Men scroll i FF er så satans langsomt at man kan mærke
> skægget gro.. Har du sammenlignet siden med en anden browser? er en markant
> forskel.

Den virker fint = ingen problemer med at scrolle.

Fra : Lars Christensen

Dato : 01-07-08 12:15

On Tue, 01 Jul 2008 09:59:34 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> wrote:

>Følgende er skrevet af Simon Hansen:

>Den virker fint = ingen problemer med at scrolle.

Den scroller også lige hurtigt her, uanset om det er FF 3.0 eller
Safari 3.1.2.

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-07-08 09:52

Simon Hansen wrote:

> Siden virker skam.. Men scroll i FF er så satans langsomt at man kan
> mærke skægget gro.. Har du sammenlignet siden med en anden browser? er
> en markant forskel.

Overdrivelse fremmer forståelsen ...
Men bortset fra det, så har jeg lige testet siden og kan også se en
væsentlig forskel mellem FF og IE7 til IE7's fordel. Hvorfor det er sådan,
har jeg ingen forklaring på.

--
Kurt Lund

Fra : lejf jessen

Dato : 01-07-08 13:20

Simon Hansen skrev:
> [...]
> http://blog.josh420.com/ <-- scroll i FF på den side er jo håbløst :(
>
> Noget man skal slå fra/til for at få kickstartet FF?

Virker fint her med FF3

--
Mvh. lejf
ubuntu 8.04 Hardy Heron.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-07-08 18:27

Simon Hansen skrev:

> Hvorimod FF føles som en computer med 128ram i photoshop.
> http://blog.josh420.com/ <-- scroll i FF på den side er jo håbløst :(

Det samme her.

Jeg prøvede at ændre indstilling idet jeg før kørte med "Anvend
blød scolling" (som jeg ville kalde rulning). Hvis man slår det
fra, ruller siden hurtigere. Den hopper lige slemt ved begge
indstillinger.

I Opera hopper den dog også lidt selv om jeg der kører med jævn
bladning (som de kalder det).

--
Bertel

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 01-07-08 18:37

Simon Hansen <xqualdkSLET@hotmail.com> wrote:

> [...]
>IE , opera, safari har ingen problemer med png overhovedet!!
>Hvorimod FF føles som en computer med 128ram i photoshop.

Der er også den lille detalje at på min PC vises siderne (som jeg tror) de er
tænkt i FireFox, og ligner et mislykket gen-eksperiment i Internet Explorer...

Og jeg tror faktisk Josh er klar over det:
http://blog.josh420.com/images/ie6.gif

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-07-08 18:44

Ove Kjeldgaard skrev:

>Og jeg tror faktisk Josh er klar over det:
>http://blog.josh420.com/images/ie6.gif

http://blog.josh420.com/archives/2007/11/people-using-ie6-need-their-ass-kicked.aspx
for at få rette sammenhæng mht. billedet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-07-08 23:22

Simon Hansen wrote:
> Er der nogen speciel forklaring på hvorfor firefox er så ulidelig sløv
> på sider med en del png indhold?

Har prøvet med FF2 og Opera 9.27 i Linux. Ingen forskel her.

Jesper Poulsen