Firefox 3 og Noscript addon
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-06-08 16:53

Er der nogle kendte problemer mellem Firefox 3 og Noscript?

Mit problem er at selv om jeg tillod javascript på nogle sider bliver de
ved med at sige at de ikke kan vises uden javascript. Jeg forsøgte så at
afinstallere noscript, men siderne bliver ved med at sige der ikke er
javascript slået til!

Har kontrolleret instillinger og javascript er slået til.

En af de sider jeg har problemer med:
www.wowhead.com

Windows Vista i fald det har noget at sige. Sjovt nok virker Firefox 3
fint under Ubuntu Linux på ovennævnte side. Jeg har en mistanke om at
afinstalleringen af Noscript ikke afinstallerede det hele.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-06-08 18:10

Thomas Jespersen wrote:
> Er der nogle kendte problemer mellem Firefox 3 og Noscript?

Lykkedes mig via noget google'ing at finde en Noscript tråd på
mozillazine forumet. Det viser sig det er en fejl der vist er rettet i
seneste development udgave. Løsningen på mit problem var at slette alle
cookies.

Tror dog jeg venter med Noscript indtil der udkommer en stabil udgave
uden disse fejl.