FF3 og "only one instance"
Fra : Mr.Larsen

Dato : 26-06-08 23:12

Nogen der ved hvor jeg kan stille det?

Jeg har søgt alle steder "tror" jeg nok, men kan simpelthen ikke finde
en option der gør at FF3 ikke kan startes mere end een gang.

På forhånd tak.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-06-08 01:06

Mr.Larsen skrev:
> Nogen der ved hvor jeg kan stille det?

Hvis du kan, så skal det gøres i Windows, ikke i Firefox.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Screamer Radio: Hør og optag din yndlingsmusik via

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-06-08 01:19

Den 27-06-2008, skrev Kim Ludvigsen:

> Hvis du kan, så skal det gøres i Windows, ikke i Firefox.

Ok, det vil jeg lige prøve og kigge efter.

Tak.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-06-08 07:30

On Fri, 27 Jun 2008 00:11:53 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> wrote:

> Jeg har søgt alle steder "tror" jeg nok, men kan simpelthen ikke finde
> en option der gør at FF3 ikke kan startes mere end een gang.

Ikke *kan*?

I Tools > Options > Tabs kan du sætte, at nye sider (normalt) åbnes i
en tab, og så vil der *normalt* kun køre en enkelt FF (der åbnes fx en
ny tab, hvis man klikker på et link i sit mail-program). Men man kan
stadig åbne en browser mere, hvis man vil.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-06-08 13:16

Asbjorn Hojmark skrev den 27-06-2008:

> Ikke *kan*?

Jeps.

> [...]
> ny tab, hvis man klikker på et link i sit mail-program). Men man kan
> stadig åbne en browser mere, hvis man vil.

Ja, og det ville jeg gerne undgå, det jeg ledte efter var at uanset
hvad, ville den FF jeg har startet blive brugt, men det ser ikke ud til
at det er muligt, så jeg må "lide"

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-08 10:53

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvor jeg kan stille det?
>
> Jeg har søgt alle steder "tror" jeg nok, men kan simpelthen ikke finde en
> option der gør at FF3 ikke kan startes mere end een gang.

I den Add in der hedder "Tab Mix Plus" er der en option der hedder "Enable
Single Window Mode" som gør hvad du ønsker.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-06-08 16:32

Sven Lindhardt har bragt dette til os:

> I den Add in der hedder "Tab Mix Plus" er der en option der hedder "Enable
> Single Window Mode" som gør hvad du ønsker.

1000 tak, den kigger jeg på med det samme.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-06-08 16:36

Mr.Larsen:

> 1000 tak, den kigger jeg på med det samme.

Så nu venter jeg på den bliver opdateret til FF3

Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-06-08 16:41

Fandt den der er kompatibel med FF3, skulle bare læse alt hvad der stod
på den første side

Men her findes den:
http://tmp.garyr.net/forum/viewtopic.php?t=7031

Man skal bare hente dev-build.

Endnu engang 1000 tak for hintet.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-06-08 14:45

Mr.Larsen wrote:

> Så nu venter jeg på den bliver opdateret til FF3

Har du prøvet at tweake den?

Inden i pakken ligger en fil der angiver kompatibiliteten. Den er ren
ASCII og kan editeres uden problemer. XPI-filen er pakket med ZIP.

Jesper Poulsen

Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-06-08 16:26

Jesper Poulsen formulerede søndag:

> Har du prøvet at tweake den?
>
> Inden i pakken ligger en fil der angiver kompatibiliteten. Den er ren
> ASCII og kan editeres uden problemer. XPI-filen er pakket med ZIP.

Nej, jeg fandt en dev-build der er kompatibel, men tak for tippet, det
vil jeg have i mente når jeg kigger på andre udvidelser, der ikke er
kompatible.