Næsten omvendt
Fra : Tomas Jensen

Dato : 26-06-08 19:07

Efter den seneste version af FireFox er jeg NÆSTEN omvendt fra Opera....
kun mangler jeg een ting: I Opera kan man bladre tilbage til forrige
side blot med mussetast.
Hvis der nogen, der kan finde en lignende funktion eet eller andet sted
i FF, vil jeg fuldt og helt bekende mig til denne og kun denne og ej vil
jeg have andre browsere end denne.

Mvh Tomas

Fra : Holst

Dato : 26-06-08 19:18

Tomas Jensen wrote:

> [...]
> Hvis der nogen, der kan finde en lignende funktion eet eller andet sted
> i FF, vil jeg fuldt og helt bekende mig til denne og kun denne og ej vil

Hvordan med musetast?

Min mus har jo frem- og tilbageknapper, og de virker fint. Men det er jo
næppe det, du tænker på.

Fra : Tomas Jensen

Dato : 26-06-08 19:43

Holst skrev:

> Min mus har jo frem- og tilbageknapper, og de virker fint. Men det er jo
> næppe det, du tænker på.

Næ, det er ikke det, jeg tænkte på. I Opera kan man holde fx højre
mussetast nede og så "klikke" et skridt tilbage med venstre (omvendt for
at komme et skridt frem i historikken)... i sin enkelthed ret genialt
for mig.

I de linkede udvidelser i de andre svar, finder jeg endnu ikke, hvad jeg
søger.

Tomas

Fra : Carl Drud

Dato : 26-06-08 20:36

Tomas Jensen <hatofjern@jensen.tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> genialt for mig.
>
> I de linkede udvidelser i de andre svar, finder jeg endnu ikke, hvad

Jeg vil da mene at det skulle være muligt i FireGestures linket jeg gav.

"- Rocker Gestures (Left-click with holding right-click and vice versa)"

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/6366

Jeg kan få det til at virke her.

--
Carl

Fra : Tomas Jensen

Dato : 27-06-08 16:12

> Jeg vil da mene at det skulle være muligt i FireGestures linket jeg gav.
>
> "- Rocker Gestures (Left-click with holding right-click and vice versa)"

> [...]
Du har fuldstændig ret.... 1000 tak. Nu vil jeg bekende mig fuldstændig
til FF -Og tak til alle

mvh Tomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-06-08 19:19

Tomas Jensen skrev:
> Efter den seneste version af FireFox er jeg NÆSTEN omvendt fra Opera....
> kun mangler jeg een ting: I Opera kan man bladre tilbage til forrige
> side blot med mussetast.

Der er flere muligheder blandt de første ti udvidelser her:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/search?q=mouse+gestures&cat=all

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Carl Drud

Dato : 26-06-08 19:21

> [...]

> sted i FF, vil jeg fuldt og helt bekende mig til denne og kun denne og
> ej vil jeg have andre browsere end denne.

Jeg vil tro FireGestures extension kan det du søger:

http://www.xuldev.org/firegestures/

--
Carl

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-06-08 22:14

Tomas Jensen wrote:
> Efter den seneste version af FireFox er jeg NÆSTEN omvendt fra Opera....
> kun mangler jeg een ting: I Opera kan man bladre tilbage til forrige
> side blot med mussetast.

Med Mouse Gestures er dette også muligt med FF.

Jesper Poulsen