www.msn.dk udfører ulovlig handling
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-08 18:59

Hej.

Jeg har både i Internet Explorer 7 og 6 (ny formateret PC'en) på min Win XP
Pro SP2 maskine kommet ud for, at Internet Explorer udfører en ulovlig
handling og lukkes, så snart jeg åbner min browser, der som startside har
www.msn.dk. Fejlen kommer også, når jeg fra en anden side der ingen
problemer har, besøger msn.dk

Har i været udsat for samme problem?

Fra : Søren Jensen

Dato : 28-06-08 20:42

"Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> handling og lukkes, så snart jeg åbner min browser, der som startside har

Samme problem her
Så følger lige med

Søren

Fra : lauridsen.john@gmail~

Dato : 26-07-08 00:57

On 28 Jun., 21:41, "Søren Jensen" <sphs...@gmail.com> wrote:

> Samme problem her
> Så følger lige med
>
> Søren

Det var da imponerende.. træls vel at mærke. Jeg har 100% det samme
problem. når jeggår på siden msn.dk lukker min IE. Og det på helt ny
installation, med hv. 6og 7 IE

Vi skal have noget assistance. Har prøvet at fjerne "Aktiver
udvidelser til tredieparts webbrowsere" i avancerede
internetindstillinger, men uden godt resultat.

/John