vise film, tv mv. i FF
Fra : Bagmanden

Dato : 26-06-08 07:32

Jeg kan ikke se de filmstumper osv. der er på netavisernes sider.
Når jeg trykker på et link, sker der kun det at filmruden kommer frem,
men den indlæser ikke og kan ikke startes manuelt.

FF3 på en Ubuntu 8.04 opsætning.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-06-08 10:25

Bagmanden skrev:
> [...]
> Når jeg trykker på et link, sker der kun det at filmruden kommer frem,
> men den indlæser ikke og kan ikke startes manuelt.

Du mangler sikkert et plugin for at kunne se filmen. Eller
dit nuværende plugin skal måske opdateres. Hvis du giver os
en adresse til en side, der fejler, kan vi måske hjælpe
mere. Du kan også prøve at tjekke fejlkonsollen i Firefox
for at se, om den skriver noget om problemet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren