Firefox 3 dk ordbog
Fra : Autocadster

Dato : 24-06-08 21:09

Har hentet dk ordbog til firefox 3, men hvor skal jeg ligge filen
dansk_ordbog-1.6.13-fx+tb+sb+sm henne ?

Autocadster / 2620

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-06-08 21:17

Autocadster skrev:

>Har hentet dk ordbog til firefox 3, men hvor skal jeg ligge filen
>dansk_ordbog-1.6.13-fx+tb+sb+sm henne ?

Bare træk den ind i browservinduet, så bør du få mulighed for at
installere den

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Autocadster

Dato : 24-06-08 21:24

Ivan V. Klattrup tastede følgende:

> Bare træk den ind i browservinduet, så bør du få mulighed for at installere
> den

Genialt, det er en max fed browser

Er der noget man bare skal vide, som vil gøre livet lettere

Autocadster / 2620

Fra : Navn

Dato : 24-06-08 21:57

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev

> Er der noget man bare skal vide, som vil gøre livet lettere

ja - hvordan man tjener en helvedes bunke penge uden at røre en
finger eller betale skat

- jeg kender bare ikke de nærmere detaljer...

Fra : Autocadster

Dato : 24-06-08 22:45

Navn formulerede tirsdag:
> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev

> ja - hvordan man tjener en helvedes bunke penge uden at røre en finger eller
> betale skat
>
> - jeg kender bare ikke de nærmere detaljer...

Og det har med firefox at gøre ?

Autocadster / 2620

Fra : PerX ...

Dato : 28-06-08 19:38

In article <48616aa4$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
autocadster@gmail.com says...
> Navn formulerede tirsdag:

> Og det har med firefox at gøre ?

Du specificered ikke at det skulle have noget med firefox at gøre.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-06-08 19:43

PerX ... skrev:

>Du specificered ikke at det skulle have noget med firefox at gøre.

Hvad har det så med browsere at gøre

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-06-08 00:27

Autocadster skrev:

> Genialt, det er en max fed browser
>
> Er der noget man bare skal vide, som vil gøre livet lettere

Jeg kan da anbefale nedenstående side - husk at klikke dig
videre til guiderne nederst på siden:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de

Fra : Autocadster

Dato : 25-06-08 12:43

Kim Ludvigsen:

> Jeg kan da anbefale nedenstående side - husk at klikke dig videre til
> guiderne nederst på siden:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox.html

Jeg kan bare ikke få det med at åbne i nyt faneblad til at virke, jeg
har sat flueben i "nyt faneblad" men lige lidt hjælper det :/

Autocadster / 2620

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-06-08 15:53

Autocadster skrev:

> Jeg kan bare ikke få det med at åbne i nyt faneblad til at virke, jeg
> har sat flueben i "nyt faneblad" men lige lidt hjælper det :/

Nu er det svært at vide, hvad du har gjort, ud fra din
beskrivelse. Men hvis du vil klikke på et link og have siden
åbnet i et nyt faneblad, skal du klikke på den midterste
museknap (rullehjulet), eller du skal trykke tasten Ctrl
ned, mens du klikker med venstre museknap på linket.

Den indstilling, du nævner, er sikkert beregnet på at åbne
en hjemmeside i et nyt faneblad, hvis der klikkes på et link
i et andet program, fx i en e-mail eller et
nyhedsgruppeindlæg i en newsreader.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar: Information at your fingertips.