Kan ikke installere Google Toolbar i FF3
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 24-06-08 05:19

Hej gruppe

Dejligt at Firefox 3 nu endelig er kommet, men som altid er skiftet ikke
helt uden problemer...

På min arbejdscomputer havde jeg ingen problemer med at opgradere eller
installere mine foretrukne udvidelser. Men på min hjemmecomputer nægter
FF3 at opgradere Google Toolbar, som er den jeg dårligst kan undvære.

Først ville FF3 ikke installere toolbaren fordi certifikatet var
ugyldigt. Så fandt jeg ud af at føje services.addons.mozilla.org:443 til
listen over undtagelser i certifikatadministrationen, og så kom jeg et
skridt videre.

Nu downloades xpi-pakken som den skal men når installationen skal
begynde får jeg at vide at signaturen ikke kan verificeres "-260".

Nogen forslag?

Mikkel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-06-08 08:16

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Nu downloades xpi-pakken som den skal men når installationen skal
> begynde får jeg at vide at signaturen ikke kan verificeres "-260".

Du skulle vel aldrig have den digitale signatur installeret?

I så fald er det vist den, der forhindrer Firefox i at
verificere udvidelsespakkers kompitabilitet. Tjek dette
indlæg i MozillaDanmarks forum:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=4471#22395

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til sikkerhedskopiering.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 24-06-08 15:12

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>
> I så fald er det vist den, der forhindrer Firefox i at verificere
> udvidelsespakkers kompitabilitet. Tjek dette indlæg i MozillaDanmarks

Jo, jeg tror det er det.

Tak for svar. Når jeg får tid må jeg forfølge en løsning på problemet.

Mikkel