Firefox 3 Final kan ikke streame videoer
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-06-08 13:00

Hver gang jeg prøver afspiller den 2-3 sekunder, hvorefter streamingen
går i stå. Havde også problemet med RC 1 og 2 af Firefox 3. Problemet
var der også før installation af Service Pack 3 til XP Kan ikke huske,
om jeg have problemet med Firefox 2. Alle mine andre browsere kan
streame uden problemer.

System:
Windows XP Home SP 3

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-06-08 13:03

Glemte lige at nævne, at jeg ikke har nogen tilføjelser installeret på den.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-06-08 13:50

Rasmus Bertelsen skrev:
> Hver gang jeg prøver afspiller den 2-3 sekunder, hvorefter streamingen
> går i stå.

Det lyder som et netværksproblem eller et problem med
pluginnet til streaming video. Når det virker i andre
browsere er sidstnævnte nok det mest sandsynlige. Hvilket
plugin bruger du?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive

Fra : MooreHojer

Dato : 23-06-08 17:41

> Det lyder som et netværksproblem eller et problem med pluginnet til
> streaming video. Når det virker i andre browsere er sidstnævnte nok det
> mest sandsynlige. Hvilket plugin bruger du?

Hvade selv problemet i FF2 og fandt løsningen på google (kan ikke finde den
igen).
Det skyldtes en fejl i Adobe Flash, og det var en exe-fil som allerede lå på
computeren der skulle køres for at problemet frsvandt...

--
MooreHojer

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-06-08 21:59

Kim Ludvigsen skrev:

> Det lyder som et netværksproblem eller et problem med pluginnet til
> streaming video. Når det virker i andre browsere er sidstnævnte nok det
> mest sandsynlige. Hvilket plugin bruger du?

Okay. Der var installeret rimeligt mange plugins:

Gametap browser Helper Tool
Java 6 (Java plugin for Netscape)
Microsoft DRM (DRM Netscape Netvork Object)
-||- (DRM Store Netscape Plugin)
Mozilla Default Plugin
Shockwave Flash 9.0 r124
Silverligt Plug-In
Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-06-08 22:05

Nu virker det. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men Copernic Search Toolbar
blev deaktiveret (automatisk, tror jeg) og nu virker det.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-06-08 22:15

Rasmus Bertelsen skrev:
> Nu virker det. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men Copernic Search Toolbar
> blev deaktiveret (automatisk, tror jeg) og nu virker det.
>
> Mvh,
> Rasmus Bertelsen

Nu skete det igen. Det er når jeg åbner et antal web sider i faneblade,
og jeg så vælger at se et videoklip på en af dem. Det er nok et
hukommelesproblem vedr. Firefox. Har ingen problemer når jeg bruger
samme procedurer i Avant! browseren.

Mvh,
Rasmus Bertelsen