Fejl besked
Fra : Jacob

Dato : 19-06-08 18:56

Hej NG

Vil høre om der er nogen der oplever samme fejl som jeg gør, efter at have
installeret SP3

"Windows Internet Explorer

Internet Explorer kan ikke åbne Internetsteder http://www.hjemmesidenavn.dk

handlingen blev afbrudt"

Jeg får den overstående besked en del gange og den er som tidligere skrevet
først begyndt at komme efter at havde hentet SP3 til Windows XP home, og det
er ikke nogle bestemte sider hvor beskeden kommer.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-06-08 20:09

"Jacob" <spam@harikkemail.haha> skrev :

>Vil høre om der er nogen der oplever samme fejl som jeg gør, efter at have
>installeret SP3

Kør en windowsupdate, det er en fejl i en hotfix, der er skyld i
det.

Hent Belarc Advisor på http://www.belarc.com/free_download.html
og tjek om din Windows er uptodate.
--