IE View i FF 3.0
Fra : Per H

Dato : 19-06-08 18:26

Er der nogen der kan få Subj. til at virke?

Ludvig skriver lidt om det.

--

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-06-08 20:53

Per H skrev:
> Er der nogen der kan få Subj. til at virke?
>
> Ludvig skriver lidt om det.

Jeg kan

Hvad er problemet?

Har du digital signatur installeret?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs

Fra : Per H

Dato : 19-06-08 23:04

On Thu, 19 Jun 2008 21:53:11 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

Hvad er problemet?

får meddelse om at den ikke er komtipel med FF 3.0

>Har du digital signatur installeret?

ja og det virker.

--

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-06-08 00:41

Per H skrev:
> On Thu, 19 Jun 2008 21:53:11 +0200, Kim Ludvigsen
> <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> får meddelse om at den ikke er komtipel med FF 3.0
> ja og det virker.

Problemet er, at det virker lidt for godt. Det er den
digitale signatur, der er skyld i meddelelsen om manglende
kompatibilitet. Den nye udgave af signaturen forhindrer
Firefox i at få svar om udvidelsen er kompatibel. En
forklaring om, hvad der sker, findes her:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?p=22410#22410

En løsning er at skifte til den gamle udgave af signaturen,
tjek her:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?p=18202#18202

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i

Fra : Per H

Dato : 20-06-08 00:45

On Fri, 20 Jun 2008 01:41:05 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

>Problemet er, at det virker lidt for godt. Det er den

det må de så se at få lavet om,, det er jo en grumme fejl

--

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-06-08 09:36

Per H skrev:

> det må de så se at få lavet om,, det er jo en grumme fejl

Spørgsmålet er, om TDC gider at lave det om.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slå tjenesten Messenger fra, så den ikke kan misbruges til spam.

Fra : Per H

Dato : 20-06-08 12:36

On Fri, 20 Jun 2008 10:36:00 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

>Spørgsmålet er, om TDC gider at lave det om.

jeg mente nu at det var Mozilla der skulle gøre så man kunne hente
deres opdateringer, selvom man havede digital signatur.
--

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 22-06-08 13:59

Per H <tramanden@gmail.com> skrev:

> jeg mente nu at det var Mozilla der skulle gøre så man kunne hente
> deres opdateringer, selvom man havede digital signatur.

Nu er det jo TDC der bruger et system der vist ikke er helt
standardiseret og i øvrigt ikke fungerer ordentligt på Windows Vista.

--
Morten http://miljokemi.dk