Enable Java i IE...
Fra : Allig8or

Dato : 17-06-08 17:41

Jeg har netop opdateret min JRE til v.6 update 6...
Men, Jeg kan ikke få lov at enable Java i browser,i Java konsollen,
hviket betyder, at Java-sider ikke virker,når Jeg forsøger at enable,får Jeg
beskeden"Unable to change browser settings Please check if, You have
permission to change settings".....'
Jeg er logget på som administrator.....
Andre der har oplevet det samme..?
Er der en anden måde, at enable Java på..?
I øvrigt, står der at Java er enabled, under internetindstillinger i IE...
Mit P2P program,som også bruger Java,virker fint....

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com

Fra : danni plougmann

Dato : 17-06-08 19:01

hvis du køre 64 bits vista så prøv at starte IE i 32 bit mode og se om det
virker
hjeg har endnu aldrig fået min IE 64bit til at virke med java.

/mvh danni

Fra : Knud Erik

Dato : 17-06-08 20:48

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> I øvrigt, står der at Java er enabled, under internetindstillinger i IE...
> Mit P2P program,som også bruger Java,virker fint....

Hej
Prøv at rense med JavaRa

http://prm753.bchea.org/JavaRa.html

Kør også denne fil
den registrerer/genopretter/gendanner/reparerer *.dll i IE

http://www.ctrlaltdel.dk/programmer/iereg.zip

Knud Erik

Fra : Allig8or

Dato : 18-06-08 22:56

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i meddelelsen

> [...]
> Mvh
> Knud Erik
> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hej Knud Erik,og Tak for de tilsendte links,der er desværre ikke
noget af det,der virker på min Java.
Javara kunne ikke fjerne forskellige filer, fra min installation,så Jeg
forsøgte at fjerne dem manuelt,men i registreringsdatabasen,kunne Jeg ikke
få lov at fjerne "Java Soft"
adgang nægtet.....?
Har iøvrigt prøvet at installere Java,i en anden mappe,i følge FAQ'en på
Java.com ,men det hjalp ikke.....
Men Tak for svar......

Fra : Knud Erik

Dato : 19-06-08 12:40

> [...]
> få lov at fjerne "Java Soft"
> adgang nægtet.....?
> Har iøvrigt prøvet at installere Java,i en anden mappe,i følge FAQ'en på

Hej
Måske er der noget du kan bruge her
http://help.lockergnome.com/windows2/Java-checkbox-missing-internet-options-ftopict484153.html

Knud Erik

Fra : Allig8or

Dato : 20-06-08 19:08

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i meddelelsen

> [...]
Hej igen....
Jeg har forsøgt mig med diverse tilladelser og underbeholdere..
men intet hjalp.....
Så har Jeg hentet Regseeker,den kunne da slette de genstridige nøgler i
registry,og så har Jeg fjernet næsten alt, der har med Java at gøre
Men efter install,er det stadig ikke muligt at enable java,i
javakonsollen.....
I øvrigt er der ikke nogen runtime i Fanebladet Java,under Java Applet
Runtime Settings......
Men under "Java Application Runtime Settings" er JRE godt nok til
stede......
Hrmmmmpfff........
Men Tak for hjælp......