Lyd i FF
Fra : otv

Dato : 15-06-08 20:23

Hej gruppe.

Hvordan laver jeg lyd på en hjemmeside som kan lyttes i FF ?

--
i al fredsommelighed, Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-06-08 22:05

otv skrev:

> Hvordan laver jeg lyd på en hjemmeside som kan lyttes i FF ?

Du kan finde koder, der virker i alle browsere her:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-websnedker-multimedia.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Optag musik, brænd dine egne opsamlings-cd'er, og afspil

Fra : otv

Dato : 15-06-08 22:36

Kim Ludvigsen skrev blandt andet:

> Du kan finde koder, der virker i alle browsere her:
> http://kimludvigsen.dk/tips-internet-websnedker-multimedia.html

Tak.

Hvordan skjuler man billedet og hvordan sætter man den til at spille
kontinuerligt ?

--
i al fredsommelighed, Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-06-08 22:53

otv skrev:

> Hvordan skjuler man billedet og hvordan sætter man den til at spille
> kontinuerligt ?

Hvad er det for et billede, du vil skjule? Hvis det er
afspilleren, så læs afsnittet Bredde og højde. Gentagen
afspilning kan du læse om i afsnittet Parametre.

Husk også at læse afsnittet Omtanke

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gule huskesedler på skærmen - med indbygget alarmfunktion.