FF3 og chat
Fra : Lars Raaby

Dato : 13-06-08 19:55

Jeg kan ikke få skærmbilledet til at opdaterer når jeg chatter på
chat.forum.dk
Jeg bruger FF3 rc3
Jeg har snakket med co admin og han mener at det kan være en
java fejl i FF3 rc3

Virker fint med FF2
--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Per H

Dato : 13-06-08 20:24

On Fri, 13 Jun 2008 20:55:15 +0200, Lars Raaby
<Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev:

> [...]
>chat.forum.dk
>Jeg bruger FF3 rc3
>Jeg har snakket med co admin og han mener at det kan være en

Det gjorde det ikke hos mig, med FF2

Ved ikke om det er en plugin der ødelægger det.

i IE er der ingen problemer.

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Lars Raaby

Dato : 13-06-08 20:56

Per H skrev:
> On Fri, 13 Jun 2008 20:55:15 +0200, Lars Raaby
> <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev:
>

> Det gjorde det ikke hos mig, med FF2
>
> Ved ikke om det er en plugin der ødelægger det.
>
> i IE er der ingen problemer.

Adblock er slået fra.

Men de skrev at det var noget java der lavede fejlen.
Jeg tror nu mere at det er deres chat der ikke er lavet ordenlig.
Måske der er en her inde med opera der vil prøve om det virker.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Per H

Dato : 13-06-08 21:13

On Fri, 13 Jun 2008 21:56:27 +0200, Lars Raaby
> [...]

>Jeg tror nu mere at det er deres chat der ikke er lavet ordenlig.
>Måske der er en her inde med opera der vil prøve om det virker.

i min opera kan jeg slat ikke skrive en meddelse , eller opdatere.
Jeg kan kun logge ind.

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Lars Christensen

Dato : 13-06-08 21:29

On Fri, 13 Jun 2008 22:12:52 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>i min opera kan jeg slat ikke skrive en meddelse , eller opdatere.
>Jeg kan kun logge ind.

Samme her.

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-06-08 05:54

Lars Christensen skrev:
> On Fri, 13 Jun 2008 22:12:52 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:
>

> Samme her.

Så er det forum der har et problem.
Men så længe det virker i IE så gider de sikkert ikke gøre noget
ved problemet.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Lars Raaby

Dato : 13-06-08 21:00

Lars Raaby skrev:
> [...]
> chat.forum.dk
> Jeg bruger FF3 rc3
> Jeg har snakket med co admin og han mener at det kan være en java fejl

Java Plug-in 1.6.0_05
Using JRE version 1.6.0_05 Java HotSpot(TM) Client VM
User home directory = C:\Users\Lars

Bruger denne java version

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-06-08 06:58

Lars Raaby skrev:
> Lars Raaby skrev:
>
> Java Plug-in 1.6.0_05
> Using JRE version 1.6.0_05 Java HotSpot(TM) Client VM
> User home directory = C:\Users\Lars
>
> Bruger denne java version

Har lige opdateret til en ny version.
Lavet en test her og det virker som det skal.
http://www.java.com/en/download/help/testvm.xml?ff3

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Mr.Larsen

Dato : 14-06-08 06:14

Følgende er skrevet af Lars Raaby:
> Jeg kan ikke få skærmbilledet til at opdaterer når jeg chatter på
> chat.forum.dk
> Jeg bruger FF3 rc3

Jeg har lige testet med FF3RC3, og det virker som det skal.

Har du JAVA aktiveret inde under plugin?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 14-06-08 06:20

Mr.Larsen har bragt dette til verden:

> Jeg har lige testet med FF3RC3, og det virker som det skal.

Så har jeg testet lidt mere, og nu gør den ikke mere :-/

Må være siden der laver noget snavs.

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-06-08 06:55

Mr.Larsen skrev:
> Følgende er skrevet af Lars Raaby:
>

> Jeg har lige testet med FF3RC3, og det virker som det skal.
>
> Har du JAVA aktiveret inde under plugin?

Ja.
Har lige opdateret min java og det virker stadig ikke.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Per H

Dato : 14-06-08 10:01

On Sat, 14 Jun 2008 07:54:32 +0200, Lars Raaby
<Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev:

>Ja.
>Har lige opdateret min java og det virker stadig ikke.

Nej der er noget galt derinde.
Det hele virker meget ukontrolerede.

Typisk når de opdaterer en hjemmeside.

tjekkede lige med IE, og der var der helt lukket til hjemmesiden.

M.V.H.

Per

skype bruger