DSB's rejseplan og IE6?
Fra : Peter Jensen

Dato : 09-06-08 15:21

Vi har ca. 2500 Pc'er på min arbejdsplads med IE6 og man opgraderer ikke
bare lige eller skifter til FF. Vi har problemer med de brugere som skal
bruge DSB's rejseplan. IE6 fejler og lukker ned. Er der nogen som har et
tip?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : John V.

Dato : 09-06-08 16:23

"Peter Jensen" <peter.oeberg@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare lige eller skifter til FF. Vi har problemer med de brugere som skal
> bruge DSB's rejseplan. IE6 fejler og lukker ned. Er der nogen som har et

Det må være nogle af jeres lokale sikkerhedsindstillinger, jeg har nemlig
ikke samme problem i min IE6.
Har i ikke nogle pc-supportere du kan spørge?

--
Malermester
John Vedsegaard

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-06-08 16:25

John V. skrev:

> Det må være nogle af jeres lokale sikkerhedsindstillinger, jeg har nemlig
> ikke samme problem i min IE6.

Heller ikke jeg.

--
Bertel

Fra : Peter Jensen

Dato : 09-06-08 17:19

"John V." <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke samme problem i min IE6.
> Har i ikke nogle pc-supportere du kan spørge?

Vi er en del IT folk på stedet (også udviklere), men der er ikke nogen af os
som har haft tid til at fordybe os. I morgen tager jeg en Pc under
behandling og ser hvad der måtte være installeret af toolbars, opdaterer
java og sletter evt. brugerprofilen. Problemet kan løses ved at reinstallere
Pc'en, men kan man undgå det er det at foretrække. Det er på enkelte Pc'er
og alle maskiner er installeret ens så det drejer sig ikke om
policyindstillinger.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 10-06-08 14:18

> [...]
> bare lige eller skifter til FF. Vi har problemer med de brugere som skal
> bruge DSB's rejseplan. IE6 fejler og lukker ned. Er der nogen som har et

Fejlen opstår på Pc'er som har Gyldendals Røde Ordbøger installeret
(Bogskabet). Gyldendal har udgivet en patch (som virker) og den kan findes
her:
http://www.support.gyldendal.dk/Gyldendal/GyldenSupport.nsf/alle/9DADFD7A6D1B64A3C1256FB00053E29C

Venlig hilsen
Peter Jensen