Blandings-indeks?
Fra : Tina Sylvester Gusta~

Dato : 19-07-01 21:57

Hejsa NG

Jeg var ude at gå tur med min svigerinde for nogle dage siden og hun så en
hund lige efter hendes smag... Siden da har jeg været igennem alle de bøger
jeg har med racer, men jeg kan ikke finde den, så den er vel en blanding....

Er der nogen, som kender til et indeks mad forskellige blandingsracer? Jaja,
jeg ved det er lidt langt ude, men jeg så et i dag på
http://www.hundeinfo.dk/Hunderacer/
Desværre kun med én blanding.....

Nå, men jeg kan da fortælle lidt om hundens udseende... Ca. 35 cm. over
skulderen, ensfarvet rød/brun, højtopsatte "hængende kipører" (giver det
mening?), en del faner på hale, ben og mave og generelt et ret feminint
look.... Hvis der er nogen, som har links eller idéer til racen(erne) så lad
mig høre.... min første tanke var en Kooikerhondje, men det er det ikke.....

Venligst Tina

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-07-01 22:19

Hej Tina

Jeg ved svenskerne har en klub for blandingshunde, men husker ikke adressen,
så den har jeg efterlyst. Jeg vender tilbage hvis jeg får svar

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

"Tina Sylvester Gustafsen" <tina.sylvester@compaqnet.dk> skrev i en
meddelelse news:3b5749a6$0$390$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-07-01 12:35

Måske kan denne side hjælpe: http://hem.passagen.se/blandis/

Bemærk her er også blandingsudstillinger og registrering af blandingshvalpe

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Carina Graversen

Dato : 20-07-01 00:00

Hej Tina

> [...]
lad
> mig høre.... min første tanke var en Kooikerhondje, men det er det

Det skulle vel aldrig være en lille "Toller" ???
Prøv evt. at se her:
http://www.cetus.dk/indy/

Hilsen
Carina

Fra : Tina Sylvester Gusta~

Dato : 20-07-01 20:02

Hejsa

Tak for respons....

Den lignede lidt en toller på farve og ører, men så vidt jeg har forstået er
tolleren samme størrelse som en alm. retriver, hvilket er noget større, end
den vi så - som i øvrigt ikke lignede en hvalp. Jeg tror måske det kunne
være en blanding af toller og noget mindre, så nu vil jeg lige undersøge
Ninas link...

*Takker for hjælpen*

Tina

Fra : Christian Andresen

Dato : 23-07-01 08:51

Uden at kunne huske hvor stor en Cocker Spaniel er, kunne det at godt
lyde lidt som en sådan ikke ??

mvh

Christian