Mus Mx revolusion
Fra : Jane

Dato : 03-07-08 16:25

Har lige købt en sådan, hvis der andre der har en sådan kan i måske
fortælle mig om det kan være rigtigt at man ikke kan programer knapperne på
siden til dobbeltklik?

Syntes i øvrigt det er en elendig mus, slatten rullehjul og larmende
knapper. Jeg syntes min gamle mus MX 700 er langt bedre

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 02:11

Jane wrote:
> [...]
>
> Syntes i øvrigt det er en elendig mus, slatten rullehjul og larmende
> knapper. Jeg syntes min gamle mus MX 700 er langt bedre

Jeg har også en MX700 som er super, men den er ved at være noget slidt
(farverne er slidt af og ligner virkelig lort).
Jeg er i tvivl om hvad jeg skal købe som afløser.
MX518 ligner en MX700 men er ikke trådløs desværre:
http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/4259&cl=dk,da
Men der er jo ingen der siger at Logitech laver de bedste mus mere...

/Ralf