bundkort socket 478
Fra : Mister Y 9230

Dato : 01-07-08 17:18

Hvor køber man sådan et bundkort i ATX-størrelse?
Jeg kan finde de mindre på Goggle, men ikke i de store ATX.

Vh. Per.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 01-07-08 18:02

"Mister Y 9230" <skriv 3ling@home2.gvdnet.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor køber man sådan et bundkort i ATX-størrelse?
> Jeg kan finde de mindre på Goggle, men ikke i de store ATX.
>
> Vh. Per.
>Har du prøvet at checke på www.edbpriser.dk ?

Hilsen
Viktor

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-07-08 09:24

Viktor Andersen wrote:

> Har du prøvet at checke på www.edbpriser.dk ?

Har du?

Jesper Poulsen

Fra : N/A

Dato : 04-07-08 09:43

Fra : Mister Y 9230

Dato : 04-07-08 09:43

Tak Mogens

I EDB-priser sælges kun microboards og dem kan jeg ikke anvende. Jeg har
handlet på QXL, så jeg håber det bedste.

Vh. Per

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-07-08 10:22

On Fri, 4 Jul 2008 10:43:01 +0200, "Mister Y 9230" <skriv
3ling@home2.gvdnet.dk> wrote:

>I EDB-priser sælges kun microboards og dem kan jeg ikke anvende. Jeg har
>handlet på QXL, så jeg håber det bedste.

Du kan godt bruge et micro-ATX bundkort i et ATX kabinet, så det er
vel kun et spørgsmål om at finde et kort med det ønskede antal RAM og
PCI sokler ??

Anyway: Socket 478 er håbløst forældet, så du burde nok overveje et
skifte til nyere teknologi

<mlr>

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-07-08 09:24

Mister Y 9230 wrote:
> Hvor køber man sådan et bundkort i ATX-størrelse?

Brugt.

Jesper Poulsen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 03-07-08 17:22

Mister Y 9230 wrote:

> Hvor køber man sådan et bundkort i ATX-størrelse?
> Jeg kan finde de mindre på Goggle, men ikke i de store ATX.

feks i Tyskland på ebay
http://computer.listings.ebay.de/Mainboards_Sockel-478-P-4_W0QQfromZR4QQsacatZ77182QQsocmdZListingItemList
Her kan du måske være heldige at finde nogen nye

Ellers er det som de andre skriver på brugtmarkedet