Min puter kunne ikke boote
Fra : Blur

Dato : 29-06-08 14:20

Hej gruppen,

Min puter virkede fint indtil i dag; den kunne ikke boote, ingen biplyd og
skærmen er helt sort. Harddisklyset er tændt. Hvad kan det skyldes?

Mine specs er:

Bundkort: Asus P5E-N-SLI
RAM: 2x1024Mb Kingston
CPU: P4 3.2 Ghz
Grafik: ATI x1650Pro PCI -E
PSU: 500W
3xIDE Harddiske og DVD brænder

Håber, at nogen kan hjælpe mig og tak på forhånd!
Mvh,
Blur

Fra : Blur

Dato : 29-06-08 14:21

og jeg kører med windows xp pro m. sp3

har glemt at sige

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 30-06-08 23:20

Blur wrote:
> Min puter virkede fint indtil i dag; den kunne ikke boote, ingen biplyd
> og skærmen er helt sort. Harddisklyset er tændt. Hvad kan det skyldes?

Det typiske er en defekt PSU, så få fat i en anden og prøv med den istedet.