K: strømforsyning til en HP PSC 1510 All-i~
Fra : lars

Dato : 28-06-08 15:39

Hej

Jeg mangler en strømforsyning til en HP PSC 1510 All-in-One

Hilsen lars

Fra : Lars E. P.

Dato : 28-06-08 16:18

Sat, 28 Jun 2008 16:39:01 +0200, skrev "lars"
<levithannSLETDETTE@hotmail.com> :

>Hej
>
>Jeg mangler en strømforsyning til en HP PSC 1510 All-in-One
>
>Hilsen lars

Hvorfor skriver du et indlæg her når du godt ved at det er i
markedsgrupperne den slags foregår?

Hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 19:52

"lars" <levithannSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg mangler en strømforsyning til en HP PSC 1510 All-in-One
>
> Hilsen lars

I tilfælde af at du ikke får respons herinde...

De er til salg på Ebay til 8-10£
Du kan så vidt jeg ved bruge begge disse modeller:

a.. HP 0950-4466
a.. HP 0957-2094

For flere specs... Se evt:
http://www.unitedsale.com/product_info.php?products_id=18655

Carsten

Fra : lars

Dato : 03-07-08 14:01

"lars" <levithannSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg mangler en strømforsyning til en HP PSC 1510 All-in-One
>
> Hilsen lars

Er købt

Fra : lars

Dato : 03-07-08 14:02

> Hej
>
> Jeg mangler en strømforsyning til en HP PSC 1510 All-in-One
>
> Hilsen lars

Er købt